Esteu aquí: Inici L'Ajuntament Govern Notícies de govern i oposició Notícies 2014 Demà divendres, 28 de març, se celebrarà Consell Plenari

Demà divendres, 28 de març, se celebrarà Consell Plenari

Es pot consultar l'ordre del dia a la Seu Electrònica
27/03/2014

Demà divendres, 28 de març de 2014, se celebrarà Consell Plenari a les 8 del matí al Saló de Plens Municipal.

S'han presentat les següents mocions:

• Moció del Grup Municipal d'ICV-EUiA-E perquè l'Ajuntament disposi la instal·lació de cartelleres destinades a la utilització per part dels ciutadans, organitzacions i entitats sense ànim de lucre.
  • Moció del Grup Municipal d'ICV-EUiA-E perquè l'Ajuntament demani a Catalunya Caixa la retirada de les denúncies interposades contra activistes de la Plataforma d'Afectats per la Hipoteca.
  • Moció del Grup Municipal del PP de demanar a l'Estat i a la Generalitat de Catalunya la devolució dels imports indegudament abonats per l'Ajuntament de Tarragona en concepte de "cèntim sanitari".
  • Moció del Grup Municipal de CiU per la millora de serveis i manteniment dels polígons industrials i la creació d'un pla director que ho garanteixi.
  • Moció del Grup Municipal de CiU en què assumeix la proposta de moció presentada per l'Ajuntament de la Comtal Vila de Ripoll de suport a la candidatura per a la declaració de Patrimoni Mundial de la Unesco de la portalada del Monestir de Santa Maria de Ripoll.

En aquest enllaç es pot consultar l'odre del dia.