Esteu aquí: Inici L'Ajuntament Govern Notícies de govern i oposició Notícies 2014 Divendres 18 de juliol es reunirà el Consell Plenari

Divendres 18 de juliol es reunirà el Consell Plenari

També es reunirà en sessió extraordinària la Junta General de l’Empresa de Serveis i Promocions d’Iniciatives Municipals, SA (ESPIMSA).
15/07/2014

Ja es pot consultar a la seu electrònica l'odre del dia de la sessió ordinària del Consell Plenari previst per al pròxim divendres a les 9.35 h.

El mateix dia, a les 9.30 h es reaunirà en sessió extraordinària la Junta General de l’Empresa de Serveis i Promocions d’Iniciatives Municipals, SA (ESPIMSA).

Les mocions presentades al Consell Plenari són les següents:

1. Moció del Grup Municipal d'ICV-EUiA-E per garantir l'accés i l'ús de les platges a les persones amb mobilitat reduïda i altres limitacions funcionals. Enllaç al text íntegre de la moció.
  2. Moció del Grup Municipal d'ICV.EUiA-E que assumeix la Moció presentada per la Plataforma d'afectats per la hipoteca per instar a les entitats financeres a eliminar de les seves hipoteques l'Índex de referència de préstecs hipotecaris a més de 3 anys, declarat abusiu. Enllaç al text íntegre de la moció.
  3. Moció del Grup Municipal del PP per demanar la instal·lació de tres plataformes elevades al carrer Tramuntana de Tarragona, per tal de garantir la Seguretat Viària. Enllaç al text íntegre de la moció.
  4. Moció del Grup Municipal del PP per demanar la prohibició del ver integral, sigui el burka o el niqab, als espais municipals i a tota la via pública de la ciutat de Tarragona. Enllaç al text íntegre de la moció.
  5. Moció del Grup Municipal de CiU per a la millora de la mobilitat del servei públic de taxis de Tarragona. Enllaç al text íntegre de la moció.

Podeu consultar en aquest enllaç l'ordre del dia del plenari i seguir-ho en directe a Ràdio Tarragona 96.7 FM.