Tarragona

Esteu aquí: Inici L'Ajuntament Govern Notícies de govern i oposició Notícies 2014 El Ple aprova la moció de suport a la convocatòria de consulta del 9 de novembre

La moció ha estat presentada pels grups ICV-EUiA i CiU, el Grup Municipal del PP hi ha votat en contra i el Grup Municipal del PSC s'ha abstingut.
26/09/2014

El Ple extraordinari que ha tingut lloc aquest matí ha aprovat la moció presentada pels grups ICV-EUiA i CIU de suport a la convocatòria de consulta del 9 de novembre, amb els vots en contra del Grup Municipal del PP i l'abstenció del Grup Municipal del PSC.

Podeu consultar la moció en aquest enllaç