Esteu aquí: Inici L'Ajuntament Govern Notícies de govern i oposició Notícies 2014 L'Ajuntament de Tarragona guarda un minut de silenci per la mort d'Isabel Carrasco

Les banderes onegen a mitja asta per l'assassinat de la Presidenta de la Diputació de Lleó
L'Ajuntament de Tarragona guarda un minut de silenci per la mort d'Isabel Carrasco  Minut de silenci en senyal de dol per Isabel Carrasco.
13/05/2014

L'Ajuntament de Tarragona s'ha adherit a la crida de la Federación Española de Municipios y Provincias i ha guardat un minut de silenci a les 12 h., en senyal de dol per la mort de la Presidenta de la Diputació de Lleó, Isabel Carrasco.

Tots els membres de la corporació volen manifestar la seva solidaritat als familiars i amics de la diputada del Partit Popular assassinada ahir.