Esteu aquí: Inici L'Ajuntament Govern Notícies de govern i oposició Notícies 2014 Tarragona i Reus van constituir ahir la primera comissió bilateral

Tarragona i Reus van constituir ahir la primera comissió bilateral

Es va acordar crear una taula social i una de mobilitat per traçar estratègies comunes
Tarragona i Reus van constituir ahir la primera comissió bilateral Foto: Mauri Fernández
03/06/2014

L'objectiu de la comissió és sumar esforços i fer un front comú en temes compartits com infraestructures, mobilitat, serveis socials, promoció turística i del patrimoni o temes culturals

Uns dels temes que s’han acordat és iniciar accions conjuntes per aconseguir que les línies urbanes puguin traspassar els límits municipals. També s'ha acordat fer una petició comuna al Ministeri de Foment per defensar la temporalitat del Tercer Fil fins a l’entrada en funcionament de la línia Reus-Roda.

Les dues ciutats també treballaran per abordar la pobresa energètica i l’habitatge social.

“Aquesta comissió bilateral és un exercici de responsabilitat dels alcaldes de dues ciutats que sumen una població de 247.000 habitants i que pretén sumar sinergies i accions comunes a desenvolupar en benefici de les dues ciutats, amb la voluntat de, en el futur, fer-ho extensiu a tot el territori del Camp de Tarragona”, han coincidit l’alcalde de Tarragona, Josep Fèlix Ballesteros i l’alcalde de Reus, Carles Pellicer.

Així mateix ahir, a Casa Canals, també s'acomplí amb un compromís que va néixer el passat 20 de febrer, en la trobada de la Cepta, on tant Josep Fèlix Ballesteros com Carles Pellicer van acordar crear una taula de coordinació per tractar temes que són importants en l’àmbit territorial.

La propera comissió bilateral se celebrarà al mes d’octubre a Reus.