Esteu aquí: Inici L'Ajuntament Govern Notícies de govern i oposició Notícies 2015 Dilluns 29 de juny es reuneix el ple de l'Ajuntament

Dilluns 29 de juny es reuneix el ple de l'Ajuntament

També hi hauran Juntes Generals extraordinàries de diverses empreses municipals
26/06/2015

El proper dilluns 29 de juny, a les 9.45 h, tindrà lloc una sessió extraordinària del consell plenari municipal.

A l'ordre del dia hi figuren, entre d'altres, l'aprovació de la creació i composició de les Comissions Informatives i de Seguiment, i el nomenament de representants de l'Ajuntament de Tarragona en diversos organismes i institucions amb representació municipal.

Prèviament també es reuniran les Juntes Generals de diverses empreses municipals a fi i efecte de nomenar els membres dels seus Consells d'Administració.

Ja podeu consultar l'ordre del dia en aquest enllaç a la seu electrònica.

Podeu seguir el plenari en directe  a Tarragona Ràdio (96.7 FM i per Internet) en aquest enllaç.

També es retransmetrà per Twitter amb l'etiqueta #pletgn.