Esteu aquí: Inici L'Ajuntament Govern Notícies de govern i oposició Notícies 2015 Acords adoptats al consell plenari de 26 de gener

Acords adoptats al consell plenari de 26 de gener

Es van aprovar totes les mocions presentades
27/01/2015

El plenari de data 26 de gener va adoptar, entre d'altres, l'acord d'aprovar les bases generals per a l'atorgament de subvencions a les entitats ciutadanes de Tarragona a partir de l'any 2015; l'acord d'aprovar el Projecte Tarragona Cardioprotegida i l'acord d'aprovar la instrucció de l'expedient per atorgar al Sr. Jordi Català la distinció al mèrit cultural.

El plenari també va aprovar les següents mocions:

1. Moció del Grup Municipal d'ICV-i-EUiA, demanant a la Generalitat el compliment de la legislació vigent en relació al finançament de les escoles bressol municipals. Enllaç al text íntegre de la moció.
  2. Moció presentada conjuntament per tots els grups municipals, per ampliar a 24 hores el servei d'Hemodinàmica de l'Hospital Joan XXIII de Tarragona.  Enllaç al text íntegre de la moció.
  3. Moció presentada conjuntament per tots els grups municipals, en defensa de millores ferroviàries per Tarragona.  Enllaç al text íntegre de la moció.
  4. Moció presentada pel Grup Municipal del PSC, per reclamar la responsabilitat de la Generalitat en el manteniment del servei públic de les escoles bressol municipals.  Enllaç al text íntegre de la moció.

Podeu accedir als acords en aquest enllaç