Esteu aquí: Inici L'Ajuntament Govern Notícies de govern i oposició Notícies 2015 Divendres, 20 de març, es reunirà el Consell Plenari

Divendres, 20 de març, es reunirà el Consell Plenari

Ja es pot consultar l'ordre del dia de la sessió, que començarà a les 9.40 h i es podrà seguir en directe per Tarragona Ràdio i per Internet.
18/03/2015

Ja es pot consultar a la seu electrònica l'ordre del dia de la sessió ordinària del Consell Plenari prevista per divendres, 20 de març de 2015, a les 9.40 h.

Les mocions presentades al Consell Plenari són les següents:

1. Moció del Grup Municipal d'ICV-i-EUiA en què assumeix la porposta de moció presentada per Amnistia Internacional sobre la crisi de refugiats a Síria. Enllaç al text íntegre de la moció.
  2. Moció del Grup Municipal d'ICV-i-EUiA per crear un parc d'habitatge de titularitat municipal destinat al lloguer social. Enllaç al text íntegre de la moció.
  3. Moció del Grup Municipal del PP per demanar la participació del Comité d'Empresa de l'Empresa Municipal de Trnsports, SA, al Consell d'Administració d'aquesta empresa, i el desenvolupament d'un protocol d'inspeccions i sancions consensuat amb els treballadors a fi d'evitar un ús fraudulent del transport públic de Tarragona.  Enllaç al text íntegre de la moció.