Esteu aquí: Inici L'Ajuntament Govern Notícies de govern i oposició Notícies 2015 Plenari extraordinari demà a les 9.15 h

Plenari extraordinari demà a les 9.15 h

Es vol aprovar l'encàrrec al Servei Municipal de l’Habitatge i Actuacions Urbanes del projecte executiu de les obres d'urbanització de l'Anella Mediterrània pels Jocs 2017.
16/04/2015

Demà a les 9. 15 h s’ha convocat una sessió extraordinària i urgent del plenari que servirà per encarregar al Servei Municipal de l’Habitatge i Actuacions Urbanes el projecte executiu de les obres d'urbanització de l'Anella Mediterrània (AMED), a Campclar, que ha d'albergar els Jocs del Mediterrani de 2017. A més d'aprovar la contractació del servei de telefonia mòbil de l'Ajuntament.

En acabar la sessió, es farà el plenari extraordinari i urgent del Servei Municipal de l'Habitatge i Actuacions Urbanes per acceptar l'encàrrec de l'Ajuntament.