Esteu aquí: Inici L'Ajuntament Govern Notícies de govern i oposició Notícies 2016 Mocions aprovades en el darrer plenari, el 25 de gener

Mocions aprovades en el darrer plenari, el 25 de gener

En el darrer Consell Plenari, de dilluns, 25 de gener, es van votar dotze mocions i es van assumir tres declaracions institucionals.
Mocions aprovades en el darrer plenari, el 25 de gener Fotografia: Twitter de l'Ajuntament. Plenari de dilluns, 25 de gener
26/01/2016

Al dilluns passat, 25 de gener, va tenir lloc la darrera sessió ordinària del Consell Plenari. En podeu consultar l'ordre del dia a la seu electrònica.

S'hi van presentar tres declaracions institucionals assumides per tots els grups municipals i s'hi van votar 12 mocions dels diversos grups del consistori.

Declaracions institucionals assumides pel consistori

Declaració institucional en defensa del sistema d'emergències i ambulàncies al Camp de Tarragona. Podeu accedir a la declaració en aquest enllaç.

Declaració institucional per a la creació d'un protocol per eradicar l'homofòbia, la bifòbia i la transfòbia. Podeu accedir a la moció en aquest enllaç.

Declaració institucional per al reconeixement i ajuts als celíacs de Tarragona. Podeu accedir a la moció en aquest enllaç.

Mocions dels grups municipals aprovades

• Moció presentada conjuntament pel Grup Municipal d'ICV-EUiA-E, el Grup Municipal de la CUP, el Grup Municipal de CiU, el Grup Municipal d'ERC-MES-MDC i el Grup Municipal de Ciutadans per a la creació de l'Ordenança reguladora de la ubicació de clubs socials i associacions de cànnabis i de les condicions d'exercici de la seva activitat al terme municipal de Tarragona. Podeu accedir a la moció en aquest enllaç.

Resultats: 23 vots a favor (ICV, CUP, CiU, ERC, C'S, UDC, PSC) i 4 vots en contra (PP)

• Moció presentada conjuntament pel Grup Municipal de la CUP, ERC-MES-MDC, ICV-EUiA-E i PSC en suport a la Plataforma en Defensa de l'Ebre (PDE) i a la lluita contra el Pla Hidrològic de la Conca de l'Ebre. Podeu accedir a la moció en aquest enllaç.

Resultats: 19 vots a favor (CUP, ERC, ICV, PSC, CiU i UDC), 4 en contra (PP), i 4 abstencions (C'S).

Resultats: 17 vots a favor (CiU, UDC, 3 consellers d'ERC, CUP, ICV, C'S) i 10 abstencions (PSC i un conseller d'ERC)

• Moció presentada pel Grup Municipal d'ERC-MES-MDC per a instar el Ministeri de Foment que realitzi les obres i senyalitzacions del tram de carretera que fa enllaç entre l'autovia A-7 (punt quilomètric 1.164) i la carretera N-340 (punt quilomètric 1.165) (rotonda de la Savinosa), per tal d'augmentar-hi la seguretat del trànsit. Podeu accedir a la moció en aquest enllaç.

Resultats: Unanimitat de tots els grups municipals

Resultats: 24 vots a favor (PSC, ERC, CiU, 3 consellers de C'S, UDC, PP), 2 en contra (CUP) i 1 abstenció (un conseller de C'S)

Mocions dels grups municipals desestimades

• Moció presentada conjuntament pel Grup Municipal de la CUP, el Grup Municipal d'ERC-MES-MDC i el Grup Municipal de C's per a retirar la concessió d'una finca pública a Boscos a una escola d'idiomes. Podeu accedir a la moció en aquest enllaç