Esteu aquí: Inici L'Ajuntament Govern Notícies de govern i oposició Notícies 2016 Comunicat de l'equip de govern

Comunicat de l'equip de govern

En relació a la reclamació de targetes d'aparcament del personal d'infermeria d'alguns centres d'atenció primària de la ciutat, l'equip de govern manifesta el següent
17/06/2016
  • L'Ajuntament de Tarragona ofereix a l'Institut Català de la Salut i al Departament de Salut de la Generalitat de Catalunya la possibilitat de signar un conveni per garantir el correcte aparcament dels seus treballadors a la via pública.
  • És l'administració autonòmica i no la ciutadania de Tarragona la responsable de donar solució a aquest problema i assumir-ne les despeses derivades.
  • La Generalitat de Catalunya ha de facilitar tots els mitjans perquè el servei de les urgències sanitàries es presti degudament. Si han d'intervenir-hi els ajuntaments, hauria d'haver-hi una normativa de caràcter general per a tots els ajuntaments de Catalunya, cosa que seria inviable sense una millora del finançament municipal.