Esteu aquí: Inici L'Ajuntament Govern Notícies de govern i oposició Notícies 2016 Comunicat en relació al Centre Obert de la Generalitat

Comunicat en relació al Centre Obert de la Generalitat

Tot i que la competència i decisió final correspon a la Generalitat, l’Ajuntament reclama transparència i diàleg amb els veïns per part del Govern de Catalunya, abans de prendre una decisió definitiva.
09/08/2016

Aquest matí, l’alcalde en funcions, Alejandro Fernández, i el tinent d’alcalde de Territori, Josep Maria Milà, han mantingut una reunió amb els representants del veïns de la zona on la Generalitat ha anunciat la ubicació d’un nou centre penitenciari, al carrer Arquebisbe Pont i Gol, al costat de la comissaria de la Guàrdia Urbana i la comandància de la Guàrdia Civil. Els veïns han traslladat a l’Ajuntament la seva preocupació per l’anunci del conseller de Justícia, Carles Mundó, i en aquest sentit han manifestat el rebuig unànime de l’assemblea de veïns, reunida ahir dilluns a la tarda, a la construcció d’aquest equipament a la zona.

L’Ajuntament de Tarragona manifesta el seu suport a les inquietuds i preocupacions dels veïns. Per això, al llarg del dia d’avui es demanarà a la Delegació del Govern a Tarragona una reunió entre Generalitat, Ajuntament i veïns per tal que es donin les explicacions oportunes sobre el projecte.