Esteu aquí: Inici L'Ajuntament Govern Notícies de govern i oposició Notícies 2016 El Consell Plenari es reunirà en sessió ordinària el 18 de novembre de 2016

El Consell Plenari es reunirà en sessió ordinària el 18 de novembre de 2016

El grup municipal de C's ha modificat la moció 5 i el grup municipal CIU a retirat la moció 8
El Consell Plenari es reunirà en sessió ordinària el 18 de novembre de 2016 Foto: Twitter de l'Ajuntament. Darrer Plenari del 2015
17/11/2016

Ja es pot consultar en aquest enllaç a la seu electrònica l'ordre del dia de la sessió ordinària del Consell Plenari prevista per al proper divendres dia 18 a les 9 h.

Podeu seguir el plenari en directe a Tarragona Ràdio (96.7 FM) i per Internet en aquest enllaç. També es retransmetrà per Twitter amb l'etiqueta #pletgn.

Mocions presentades pels Grups Municipals al plenari

1.- Moció presentada pel grup municipal ICV-EUiA per uns pressupostos socials i una fiscalitat progressiva.

2.- Moció presentada pel grup municipal CUP que insta a la renúncia als Jocs Mediterranis 2017 i anys succesius.

3.- Moció presentada pel grup municipal CiU per l'obertura del Casal de la Dona.

4.- Moció presentada pel grup municipal ERC-MES-MDC en relació a la realització d'una consulta ciutadana sobre el futur dels Jocs.

5.- Moció presentada pel grup municipal C's en relació a la creació d'una comissió de seguiment dels Jocs Mediterranis.

6.- Moció presentada pels grups municipals ICV-EUiA, CUP i PSC en suport a la proposta d'Amnistia Internacional de declarar Tarragona Ciutat per la vida i contra la pena de mort. Aquesta moció també ha estat assumida pels grups municipals C's, UDC i ERC-MES-MDC.

7.- Moció presentada pel grup municipal CUP que insta a l'Autoritat Portuària a preservar l'Espai Ecohistòric del Prat d'Albinyana.

8.- Moció presentada pel grup municipal CIU perquè el Palau d'Esports de l'Anella Mediterrania rebi el nom de "Palau d'Esports". RETIRADA

9.- Moció presentada pel grup municipal ERC-MES-MDC per a impulsar el programa "Tarragona, impostos zero amb els nus autònoms", en suport a l'emprenedoria local.

10.- Moció presentada pel grup municipal C's per la millora i modernització de les deixalleries.

11.- Moció presenta pels grups municipals ICV-EUiA, CUP, ERC-MES-MDC, a proposta de la Plataforma de suport a les víctimes de l'Alvia 04.155, per donar suport a l'esmentada plataforma.

12.- Moció presentada pel grup municipal CUP sobre la necessitat urgent d'elaborar la relació de llocs de treball de l'Ajuntament de Tarragona.

13.- Moció presentada pel grup municipal ERC-MES-MDC per instar el Ministeri de Foment per l'estudi i actuació sobre els carrils i falques d'incorporació i de canvi de velocitat a l'A7, al seu pas per Tarragona, entre el punts kilométrics 1162 i 1164.

14.-Moció presentada pels grups municipals ICV-EUiA,CUP i ERC-MES-MDC en suport de l'Associació de Cubans de Catalunya José Martí, per l'aixecament del bloqueix polític, econòmic i financer per part dels EEUU contra Cuba.

15.-Moció presentada pel grup municipal ERC-MES-MDC per la regulació dels habitatges d'us turístic a la ciutat de Tarragona.

16.- Moció presentada pels grups municipals CUP-ERC-MES-MDC i CIU de suports al referèndum, al procés constituent i als ens locals i electes investigats per processos relacionats amb la sobirania.