Esteu aquí: Inici L'Ajuntament Govern Notícies de govern i oposició Notícies 2016 Consell Plenari el 30 de setembre de 2016

Consell Plenari el 30 de setembre de 2016

Començarà a les 9.10 h i els Grups Municipals han presentat 15 mocions. Una d'elles ha esdevingut Declaració Institucional
Consell Plenari el 30 de setembre de 2016 Foto: Twitter de l'Ajuntament. Darrer Plenari del 2015
29/09/2016

Ja es pot consultar en aquest enllaç a la seu electrònica l'ordre del dia de la sessió ordinària del Consell Plenari prevista per al proper divendres dia 30 de setembre a les 9.10 h.

Podeu seguir el plenari en directe a Tarragona Ràdio (96.7 FM) i per Internet en aquest enllaç. També es retransmetrà per Twitter amb l'etiqueta #pletgn.

Mocions presentades pels Grups Municipals

1. Moció que presenta el Grup Municipal d'ICV-EUiA en suport de la gestió pública dels equipaments esportius municipals.
  2. Moció que presenta el Grup Municipal de la CUP de col·laboració municipal en activitats ciutadanes mitjançant la cessió de materials i l'oferiment de recursos de suport.
  3. Moció que presenta el Grup Municipal CiU per la creació d'un abonament d'aparcaments per a autònoms.
  4. Moció que presenta el Grup Municipal del PP en rebuig a qualsevol iniciativa il·legal i/o inconstitucional que perjudiqui l'autonomia i l'autoritat de les institucions catalanes.
  5. Moció que presenta el Grup Municipal d'ERC-MES-MDC per actuar en l'espai urbà de la Part Alta que comprèn les illes 6 i 22 i zones contigües, que correspon als carrers de la Civaderia, Notari Albinyana, Arc d'en Toda i Baixada del Roser.
  6. Moció que presenta el Grup Municipal de C's en relació a la prevenció dels incendis forestals.
  7. Moció que presenta el Grup Municipal del PSC per demanar suport des dels governs locals de Catalunya als acords de pau a Colòmbia. Aquesta moció ha esdevingut "Declaració Institucional".
  8. Moció dels grups municipals d'ICV-EUiA i de la CUP per la descentralització de les festes populars de Santa Tecla i perquè els barris acullin un major nombre d'activitats organitzades per l'Ajuntament, proposada pel Cercle Podem Tarragona Barris.
  9. Moció del Grup Municipal de la CUP per exigir el final de les altes mèdiques injustificades i per reivindicar el dret de les persones a emmalaltir amb dignitat, proposada per la Plataforma d'Afectats de l'ICAM (PAICAM).
  10. Moció que presenta el Grup Municipal d'ERC-MES-MDC per instar a l'aplicació de la Sentència del Tribunal de Justícia de la Unió Europea de 14 de setembre de 2016.
  11. Moció que presenta el Grup Municipal de C's per la celebració d'un ple monogràfic sobre l'estat de la ciutat.
  12. Moció que presenta el Grup Municipal de la CUP per sol·licitar la instal·lació de lavabos públics.
  13. Moció que presenta el Grup Municipal d'ERC-MES-MDC en relació a la neteja pública a la ciutat de Tarragona.
  14. Moció que presenta el Grup Municipal de C's per la millora de l'accessibilitat a les platges de Tarragona.
  15. Moció que presenta el Grup Municipal de la CUP en suport a la campanya "Som 27 i més".