Esteu aquí: Inici L'Ajuntament Govern Notícies de govern i oposició Notícies 2016 El Consell Plenari es reunirà dilluns 27 de juny de 2016

El Consell Plenari es reunirà dilluns 27 de juny de 2016

El ple començarà a les 9.15 h i els grups municipals hi presentaran un total de setze mocions
El Consell Plenari es reunirà dilluns 27 de juny de 2016 Foto: Twitter de l'Ajuntament. Darrer Plenari del 2015
23/06/2016

Ja es pot consultar en aquest enllaç a la seu electrònica l'ordre del dia de la sessió ordinària del Consell Plenari prevista per al proper dilluns, 27 de juny a les 9.15 h.

Podeu seguir el plenari en directe a Tarragona Ràdio (96.7 FM) i per Internet en aquest enllaç. També es retransmetrà per Twitter amb l'etiqueta #pletgn.

Mocions presentades pels grups municipals

1. Moció presentada pel Grup Municipal de la CUP en solidaritat amb els sindicalistes de la Unió de Pagesos encausats pels fets de l'Enològica de Reus. Podeu accedir a la moció en aquest enllaç.

2. Moció presentada pel Grup Municipal de CIU amb el títol "Illa Corsini" per peatonalitzar i semipeatonalitzar els carrers del voltant del Mercat Central. Podeu accedir a la moció en aquest enllaç.

3. Moció presentada pel Grup Municipal del PP per a demanar el retorn urgent de les ambulàncies, les 24 hores del dia, als CAP de la Granja, Muralles i Sant Pere i Sant Pau, i la progressiva implantació als centres d'atenció primària de la ciutat que no en tenen. Podeu accedir a la moció en aquest enllaç.

4. Moció presentada pel Grup Municipal d'ERC-MES-MDC per la qual es demana la revocació del títol d'alcalde honorífic i perpetu atorgat al dictador Francisco Franco Bahamonte. Podeu accedir a la moció en aquest enllaç.

5. Moció presentada pel Grup Municipal C's en relació amb les epigrafies Tarragona Romana. Podeu accedir a la moció en aquest enllaç.

6. Moció presentada pel Grup Municipal del PSC per instar la Generalitat a dur a terme un pla de xoc d'inversió a les escoles públiques. Podeu accedir a la moció en aquest enllaç.

7. Moció presentada pel Grup Municipal de la CUP amb L'Assemblea d'Educació i Psicologia de la URV i el Sindicat d'Estudiants dels Països Catalans (SEPC) per la creació del bus universitari. Podeu accedir a la moció en aquest enllaç.

8. Moció presentada per l'Associació de Veïnes i Veïns de la Vall de l'Arrabassada i Músics, que ha estat assumida pel Grup Municipal de CiU, sobre la defensa i recuperació de l'ús públic del Turó de l'Ermita de la Salut. Podeu accedir a la moció en aquest enllaç.

9. Moció presentada pel Grup Municipal d'ERC-MES-MDC per instar el Govern de l'Estat a prendre mesures i canvis legislatius en matèria d'energia elèctrica per tal d'augmentar la competitivitat de la indústria química i la indústria en general, la millora del mediambient i la sostenibilitat. Podeu accedir a la moció en aquest enllaç.

10. Moció presentada pel Grup Municipal de C's en relació amb el transport públic i ferroviari del Camp de Tarragona i a la Costa Daurada. Podeu accedir a la moció en aquest enllaç.

11. Moció presentada pel Grup Municipal de la CUP en relació amb la millora de l'atenció domiciliària de la ciutat. Podeu accedir a la moció en aquest enllaç.

12. Moció presentada pel Grup Municipal d'ERC-MES-MDC que recull les demandes de la plataforma Anem a Mil. Podeu accedir a la moció en aquest enllaç.

13. Moció presentada pel Grup Municipal de C's en relació al "Welcome pack" per estudiants estrangers de la URV. Podeu accedir a la moció en aquest enllaç.

14. Moció presentada pel Grup Municipal de la CUP per garantir l'accés de la població a informació sobre mesures contra la pobresa energètica i l'exclusió habitacional. Podeu accedir a la moció en aquest enllaç.

15. Moció presentada pel Comitè d'Empresa d'ADIF, que ha estat assumida pels grups municipals d'ICV-EUiA, la CUP, ERC-MES-MDC, C's, CIU i PSC, que exigeix una major inversió i increment de plantilla a la demarcació de Tarragona. Podeu accedir a la moció en aquest enllaç.

16. Moció presentada per la Plataforma en Defensa dels Drets dels Infants en l'àmbit educatiu, que ha estat assumida pels Grups Municipals de la CUP i C's, per una oferta equitativa de lleure educador a la ciutat de Tarragona. Podeu accedir a la moció en aquest enllaç.