Esteu aquí: Inici L'Ajuntament Govern Notícies de govern i oposició Notícies 2016 El Consell Plenari es reunirà divendres 29 de juliol en sessió extraordinària i urgent

El ple començarà a les 13 hores
El Consell Plenari es reunirà divendres 29 de juliol en sessió extraordinària i urgent Foto: Twitter de l'Ajuntament. Darrer Plenari del 2015
28/07/2016

Ja es pot consultar en aquest enllaç a la seu electrònica l'ordre del dia de la sessió extraordinària i urgent del Consell Plenari prevista per al proper divendres, dia 29 de juliol a les 13 h.

Podeu seguir el plenari en directe a Tarragona Ràdio (96.7 FM) i per Internet en aquest enllaç. També es retransmetrà per Twitter amb l'etiqueta #pletgn.

Els punts de l'ordre del dia són:

2.1 Aprovar el preu de les inscripcions al taller fotogràfic formatiu d'Antonio Nodar-La festa als ulls.
3.1 Aprovar la mutació demanial a favor de l'Autoritat Portuària dels terrenys afectats per les obres de la passarel·la de vianants ciutat-port.
3.2 Aprovar el projecte d'expropiació forçosa d'una porció de terreny afectada situada a la parcel·la 57 del polígon 18 (pou Franquès), del terme municipal de Tarragona, de 159,31 m2 de superfície, i incoar el corresponent expedient d'expropiació forçosa.