Esteu aquí: Inici L'Ajuntament Govern Notícies de govern i oposició Notícies 2016 El Consell Plenari es reunirà demà, divendres, 18 de març

El Consell Plenari es reunirà demà, divendres, 18 de març

Els grups municipals hi presentaran un total de 19 mocions i 3 declaracions institucionals
El Consell Plenari es reunirà demà, divendres, 18 de març Un dels darrers plenaris. Fotografia: Twitter de l'Ajuntament
17/03/2016

Demà, divendres, 18 de març a les 9 hores tindrà lloc la tercera sessió ordinària del Consell Plenari de l'any 2016, a la Sala de Plens de l'Ajuntament de Tarragona.

Trobareu l'ordre del dia a la seu electrònica

Podeu seguir el plenari en directe a Tarragona Ràdio (96.7 FM) i per Internet en aquest enllaç. També es retransmetrà per Twitter amb l'etiqueta #pletgn.

Declaracions institucionals

Declaració institucional perquè la ciutat de Tarragona pertanyi al programa Ciutats Amigues de la Infància. Podeu accedir a la declaració en aquest enllaç.

Declaració institucional del 8 de març, Dia de les Dones. Podeu accedir a la declaració en aquest enllaç.

Declaració institucional de protecció de l'Anella Verda. Podeu accedir a la declaració en aquest enllaç.

Mocions presentades pels grups municipals

1. Moció presentada pel Grup Municipal d'ICV-EUiA-E de suport per un treball digne i un salari just per a la justícia de gènere. Podeu accedir a la moció en aquest enllaç.

2. Moció presentada pel Grup Municipal d'ICV-EUiA-E, CUP-PA i ERC-MES-MDC perquè l'Ajuntament interposi una querella criminal davant els jutjats d'instrucció de Tarragona perquè investiguin els crims comesos durant el franquisme. Podeu accedir a la moció en aquest enllaç.

3. Moció presentada pel Grup Municipal de la CUP sobre el sistema d'emergències i ambulàncies a Tarragona. Podeu accedir a la moció en aquest enllaç.

4. Moció presentada pel Grup Municipal de la CUP per declarar el compromís de l'Ajuntament per eradicar els feminicidis i les violències masclistes. Podeu accedir a la moció en aquest enllaç.

5. Moció presentada pel Grup Municipal de la CUP per tal que l'Ajuntament municipalitzi el servei que fa l'UTE Tarragona Serveis un cop expiri el contracte vigent el febrer de 2017. Podeu accedir a la moció en aquest enllaç.

6. Moció presentada conjuntament pel Grup Municipal de CiU en commemoració del 8 de març, Dia de les Dones. Podeu accedir a la moció en aquest enllaç.

7. Moció presentada pel Grup Municipal de CiU per rebaixar i unificar les tarifes dels pàrquings públics. Podeu accedir a la moció en aquest enllaç.

8. Moció presentada pel Grup Municipal de CiU per demanar enllaçar els serveis regionals de Tarragona i Reus amb l'aeroport del Prat. Podeu accedir a la moció en aquest enllaç.

9. Moció presentada pel Grup Municipal de CiU, ERC-MES-MDC per demanar que tots els departaments de l'Ajuntament disposin d'un tant per cent del pressupost per a l'execució del Pla d'Igualtat. Podeu accedir a la moció en aquest enllaç.

10. Moció presentada pel Grup Municipal de CiU i C'S per la connexió dels barris de Sant Ramon i Sant Salvador amb la ciutat. Podeu accedir a la moció en aquest enllaç.

11. Moció presentada pel Grup Municipal del PP en defensa de les diputacions provincials i en contra que se suprimeixin. Podeu accedir a la moció en aquest enllaç.

12. Moció presentada pel Grup Municipal d'ERC-MES-MDC per la creació d'una àrea per a l'autocaravanisme a Tarragona. Podeu accedir a la moció en aquest enllaç.

13. Moció presentada pel Grup Municipal d'ERC-MES-MDC instant l'Ajuntament a adherir-se a la campanya 'No puc esperar'. Podeu accedir a la moció en aquest enllaç.

14. Moció presentada pel Grup Municipal d'ERC-MES-MDC instant l'equip de govern de l'Ajuntament a aplicar el Pla Estratègic 2022. Podeu accedir a la moció en aquest enllaç.

15. Moció presentada pel Grup Municipal d'ERC-MES-MDC sobre el Pla Local de la Infància i l'Adolescència. Podeu accedir a la moció en aquest enllaç.

16. Moció presentada pel Grup Municipal de C'S per la convivència i l'ús d'espais públics. Podeu accedir a la moció en aquest enllaç.

17. Moció presentada pel Grup Municipal de C'S sobre zones d'equipaments al carrer del Cardenal Cervantes. Podeu accedir a la moció en aquest enllaç.

18. Moció presentada pel Grup Municipal de C'S per a la implantació del sistema de seguretat iKanguro. Podeu accedir a la moció en aquest enllaç.

19. Moció presentada pel Grup Municipal de C'S per a l'elaboració d'un mapa acústic a la ciutat.  Podeu accedir a la moció en aquest enllaç.

20. Moció presentada pel Grup Municipal d'ERC-MES-MDC per via d'urgència de rebuig al preacord entre la Unió Europea i Turquia en la crisi dels refugiats i de front comú amb Barcelona en la seva acollida. Podeu accedir a la moció en aquest enllaç.