Esteu aquí: Inici L'Ajuntament Govern Notícies de govern i oposició Notícies 2016 El Consell Plenari es reuneix avui, 20 de maig

El Consell Plenari es reuneix avui, 20 de maig

El Consell Plenari es reuneix avui, 20 de maig Moment d'un plenari a l'Ajuntament de Tarragona
20/05/2016

El divendres, 20 de maig a les 9 hores, tindrà lloc el Consell Plenari i les Juntes Generals, a la Sala de Plens de l'Ajuntament de Tarragona.

Ordre del dia

El plenari es pot seguir en directe a Tarragona Ràdio (96.7 FM) i per Internet en aquest enllaç. També es retransmet per Twitter amb l'etiqueta #pletgn.

Mocions presentades pels grups municipals

1. Moció de suport als ajuntaments investigats per l'Audiència Nacional i al Dret a Decidir (CUP). Accediu al document íntegre en PDF.

2. Moció presentada pel col·lectiu BDS per demanar la solidaritat de l'Ajuntament de Tarragona amb el poble palestí (CUP-ICV-EUiA). Accediu al document íntegre en PDF.

3. Moció per demanar la modificació del tant per cent de recaptació del fons per al foment del turisme destinat a les administracions locals i per demanar lliure elecció en les actuacions municipals a adoptar en defensa del turisme local (PP). Accediu al document íntegre en PDF.

4. Moció de suport a les entitats del tercer sector social de Catalunya i de rebuig a la gestió estatal dels fons procedents del 0,7% de l'IRPF (ERC-MES-MDC). Accediu al document íntegre en PDF.

5. Moció per impulsar un pla d'accessibilitat a la ciutat de Tarragona (ERC-MES-MDC). Accediu al document íntegre en PDF.

6. Moció per avançar en la implementació de la bicicleta com a mitjà de transport sostenible d'acord amb el Pla de Mobilitat Urbana de Tarragona (ERC-MES-MDC). Accediu al document íntegre en PDF.

7. Moció en defensa de la cooficialitat de les llengües a Catalunya i de reconeixement de la seva pluralitat lingüística (C's). Accediu al document íntegre en PDF.

8. Moció per a la creació d'una partida pressupostària d'inversions "ciutadana" (C's-CUP). Accediu al document íntegre en PDF.

9. Moció per sumar-se a la Xarxa de Ciutats Lliures del Tràfic de Dones, Nenes i Nens destinats a la prostitució (PSC). Accediu al document íntegre en PDF.

10. Moció en suport a la Llei 24/2015 i a la sobirania legislativa del Parlament de Catalunya en matèria d'habitatge i pobresa energètica (CUP). Accediu al document íntegre en PDF.

11. Moció per a la conservació i manteniment del conjunt arqueològic de la Tàrraco romana (CUP). Accediu al document íntegre en PDF.

12. Moció per a la implementació de l'Anella Verda de Tarragona a la zona de Ponent (CUP-ERC-MES-MDC). Accediu al document íntegre en PDF.

13. Moció per la implementació de la Llei 11/2014, per garantir els drets de lesbianes, gais, bisexuals, transgèneres i intersexuals i per eradicar l'homofòbia, la bifòbia i la transfòbia (CUP-ERC-MES-MDC). Accediu al document íntegre en PDF.

14. Moció per fer front a l'estigma i la discriminació relacionats amb l'epidèmia del VIH/Sida (CUP-PSC-C's-ICV-EUiA). Accediu al document íntegre en PDF.

15. Moció per limitar les mocions (CiU). Accediu al document íntegre en PDF.

16. Moció de suport a la Marxa Som a Tarragona (ERC-MES-MDC). Accediu al document íntegre en PDF.