Esteu aquí: Inici L'Ajuntament Govern Notícies de govern i oposició Notícies 2016 Foment i Infraestructures responen a les consultes de l'alcalde Ballesteros

Foment i Infraestructures responen a les consultes de l'alcalde Ballesteros

L’alcalde de Tarragona, Josep Fèlix Ballesteros, ha rebut resposta a les cartes que va trametre a la ministra de Foment i al secretari general d’Infraestructures
02/03/2016

A les cartes, del 13 de gener, l’alcalde de Tarragona, Josep Fèlix Ballesteros, manifestava la seva preocupació perquè hi havia el compromís formal i explícit que abans del 30 de desembre estarien licitades les obres de remodelació de l’estació de Tarragona, i això no s’havia complert.

El secretari general d’Infraestructures, Manuel Niño González, en una carta adreçada a l’alcalde amb data del 22 de febrer afirma que “seguint els compromisos que vam adquirir amb el seu municipi, el passat dia 13 de febrer s’han licitat les obres de millora de l’accessibilitat a l’estació” i exposa els treballs que s’hi executaran. Per tant, l’alcalde de Tarragona ja disposa de la resposta oficial i per escrit de la petició que va efectuar.

Carta del secretari general d’Infraestructures.