Tarragona

Esteu aquí: Inici L'Ajuntament Govern Notícies de govern i oposició Notícies 2016 L'alcalde de Tarragona es reuneix amb els diputats d'En Comú Podem i Unidos Podemos, per explicar-los l'estat actual dels Jocs Meditarranis

01/09/2016

L'alcalde de Tarragona, Josep Fèlix Ballesteros, i el tinent d'alcalde i coordinador general dels Jocs Mediterranis 2017, Javier Villamayor, s'han reunit aquest matí al Congrés dels Diputats amb els representants d'En Comú Podem, Xavier Domènech i Fèlix Alonso; i la representant d'Unidos Podemos, Irene Montero. En el decurs de la reunió se'ls ha facilitat informació exhaustiva de l'estat actual de les obres dels Jocs Mediterranis, així com el finançament assolit fins aquest moment i les partides que queden pendents de dotació pressupostària; especialment pel que fa a l'aportació del Govern de l'Estat.

En aquest sentit, tant l'alcalde Ballesteros com els diputats d'En Comú Podem i Unidos Podemos han valorat positivament la reunió. També han coincidit en la necessitat d'instar a l'Estat a complir amb el que queda pendent dels compromisos de finançament d'aquest important esdeveniment esportiu que se celebrarà l'any vinent a Tarragona.

arxivat sota: ,