Esteu aquí: Inici L'Ajuntament Govern Notícies de govern i oposició Notícies 2016 Mocions aprovades en el darrer plenari del 18 de març

Mocions aprovades en el darrer plenari del 18 de març

En el darrer Consell Plenari, del 18 de març, es van votar disset mocions i s'hi van assumir quatre declaracions institucionals
Mocions aprovades en el darrer plenari del 18 de març Moment de pausa del darrer plenari. Fotografia del perfil de Twitter de l'Ajuntament
21/03/2016

El divendres passat, 18 de març, va tenir lloc la darrera sessió ordinària del Consell Plenari. En podeu consultar l'ordre del dia a la seu electrònica.

S'hi va presentar quatre declaracions institucionals assumides per tots els grups municipals i s'hi van votar disset mocions dels diversos grups del consistori.

Punts de l'ordre del dia aprovats

• Autoritzar la comptabilitat a una persona funcionària per a l'exercici d'un segon lloc de treball al sector públic i una activitat privada.

Resultat: 15 vots a favor (PSC, UDC, PP, CiU), 1 en contra (ICV) i 10 abstencions (ERC, CUP i C'S).

• Acceptar la cessió del Ministeri de Foment del tram de l'antiga variant de la CN-340 a la zona de la Vall de l'Arrabassada

Resultat: Unanimitat.

Podeu consultar el text íntegre dels punt de l'ordre del dia aprovats a la seu electrònica.

Declaracions institucionals assumides pel consistori

Fora de l'ordre del dia:

Mocions dels grups municipals aprovades

• Moció presentada pel Grup Municipal d'ICV-EUiA-E, CUP-PA i ERC-MES-MDC perquè l'Ajuntament interposi una querella criminal davant els jutjats d'instrucció de Tarragona perquè investiguin els crims comesos durant el franquisme. Podeu accedir a la moció en aquest enllaç.

Resultat: 22 vots a favor (PSC, ICV, CUP, CiU, C'S, ERC) i 4 en contra (Unió i PP)

Resultat: 22 vots a favor (UDC, ICV, CUP, ERC, C'S, PP, PSC) i 2 abstencions (CiU)

Resultat: 13 vots a favor (ICV, CUP, CiU, ERC, C'S), 12 en contra (UDC, PP i PSC) i 1 abstenció (per absència de la regidora d'ERC)

Resultat: Unanimitat de tots els grups municipals.

Resultat: 12 vots a favor (CUP, CiU, ERC, i C'S), 11 en contra (UDC, PP i PSC) i 3 abstencions (ICV i absència del regidor Javier Villamayor i l'alcalde Josep Fèlix Ballesteros)

Resultat: 18 vots a favor (UDC, CiU, PP, C'S i PSC), 5 en contra (ICV, ERC) i 2 abstencions (CUP)

Mocions dels grups municipals desestimades

• Moció presentada pel Grup Municipal de la CUP per tal que l'Ajuntament municipalitzi el servei que fa l'UTE Tarragona Serveis un cop expiri el contracte vigent el febrer de 2017. Podeu accedir a la moció en aquest enllaç.

Resultat: 12 vots en contra (UDC, PP i PSC), 7 a favor (ICV, CUP, ERC) i 6 abstencions (CiU i C'S)

Resultat: 13 vots en contra (UDC, PP, PSC), 12 a favor (CiU, ICV, CUP, ERC, C'S)

Resultat: 13 vots en contra (UDC, ICV, PP, PSC), 12 a favor (CiU, ICV, CUP, ERC, C'S)

• Moció presentada pel Grup Municipal de CiU, C'S i ERC-MES-MDC per demanar que tots els departaments de l'Ajuntament disposin d'un tant per cent del pressupost per a l'execució del Pla d'Igualtat. Podeu accedir a la moció en aquest enllaç.

Resultat: 13 vots en contra (UDC, PP, PSC), 12 a favor (CiU, ICV, CUP, ERC, C'S)

Resultat: 13 vots en contra (UDC, PP, PSC), 12 a favor (CiU, ICV, CUP, ERC, C'S)

Resultat: 20 vots en contra (ICV, CUP, ERC, C'S i PSC) i 3 a favor (PP)

Resultat: 13 vots en contra (UDC, PP i PSC), 12 a favor (CUP, CiU, ERC i C'S) i 1 abstenció (ICV)

Resultat: 15 vots en contra (UDC, CUP, PP i PSC), 6 a favor (CiU i C'S) i 5 abstencions (ICV i ERC)

Resultat: 13 vots en contra (UDC, PP i PSC), 12 a favor (ICV, CUP, CiU, ERC, C'S) i 1 abstenció (per absència del cap de llista de C'S)

Resultat: 12 vots a favor (UDC, PP, PSC), 12 en contra (ICV, CUP, CiU, ERC i C'S) i 1 abstenció (per absència d'un regidor del PP). Empat en dues votacions. L'alcalde decideix no exercir el vot de qualitat per desfer l'empat.

• Moció presentada pel Grup Municipal d'ERC-MES-MDC, per via d'urgència, de rebuig al preacord entre la Unió Europea i Turquia en la crisi dels refugiats i de front comú amb Barcelona per l'acollida. Podeu accedir a la moció en aquest enllaç.

Resultat: 12 vots en contra (UDC, PP i PSC), 9 a favor (CUP, CiU i ERC) i 3 abstencions (C'S)

PLENARI COMPLET A TARRAGONA RÀDIO

PROPERAMENT... ELS ACORDS PRESOS