Esteu aquí: Inici L'Ajuntament Govern Notícies de govern i oposició Notícies 2016 Puntualitzacions sobre les obres del Corredor del Mediterrani

Puntualitzacions sobre les obres del Corredor del Mediterrani

Després de l'aparició als mitjans de l'aturada de les obres del Corredor del Mediterrani, l'Ajuntament n'exposa diverses puntualitzacions
25/02/2016

L’Ajuntament de Tarragona, davant la publicació en alguns mitjans de comunicació que les obres del Corredor del Mediterrani, en el tram compres entre Sant Vicenç de Calders i Tarragona, estan aturades perquè el Tribunal Superior de Justícia de Catalunya ha donat la raó a l’Ajuntament en el recurs que al·legava la manca de la Declaració de l’Impacte Ambiental, vol puntualitzar el següent:

• L’Ajuntament de Tarragona va interposar l’any 2013 un recurs contenciós administratiu contra el projecte i la licitació de les obres per a la implantació de l’ample estàndard en el Corredor Mediterrani. Tram: Castellbisbal -Murcia. Sotstram : Sant Vicenç de Calders-Tarragona - nus Vila-seca.

• Aquest recurs es tramita davant l’Audiència Nacional i no davant el Tribunal Superior de Justícia de Catalunya.

• Entre els diversos motius del recurs, es va al·legar la manca de la Declaració de l’Impacte Ambiental prèvia a l’aprovació del projecte esmentat.

• L’Ajuntament de Tarragona no ha demanat en cap moment la suspensió de l’execució de les obres del Corredor Mediterrani i esperarà que es dicti sentència en el recurs contenciós - administratiu que ha interposat. Per tant, no hi ha cap resolució judicial que hagi decretat la paralització de les obres a petició de l’Ajuntament de Tarragona.