Esteu aquí: Inici L'Ajuntament Govern Notícies de govern i oposició Notícies 2017 L'alcalde de Tarragona, Josep Fèlix Ballesteros, condemna enèrgicament l'atemptat de Barcelona

Ballesteros vol expressar la solidaritat de l'Ajuntament i del conjunt de Tarragona envers la ciutat de Barcelona i la seva alcaldessa i ofereix la màxima disponibilitat per col·laborar i contribuir en allò que sigui necessari.
17/08/2017

L'alcalde de Tarragona, Josep Fèlix Ballesteros, condemna enèrgicament els fets ocorreguts aquesta tarda a Barcelona, quan s'ha produït un atropellament massiu en un episodi que les autoritats encara no donen per tancat.

Ballesteros assegura que "davant de fets d'aquestes característiques l'Ajuntament de Tarragona, totes les institucions i el conjunt de la ciutadania estem al costat de les víctimes i les seves famílies i rebutgem amb la màxima fermesa qualsevol tipus de violència".

Així mateix, Ballesetros vol expressar la solidaritat de l'Ajuntament i del conjunt de Tarragona envers la ciutat de Barcelona i la seva alcaldessa i ofereix la màxima disponibilitat per col·laborar i contribuir en allò que sigui necessari. De la mateixa manera es manifesta el ple suport a la Generalitat i als cossos policials en totes actuacions que es duen a terme.

L'alcalde Ballesteros ha convocat per demà divendres al matí a primera hora una Junta de Portaveus per pactar conjuntament la resposta institucional de la ciutat de Tarragona als tràgics fets ocorreguts aquesta tarda.