Esteu aquí: Inici L'Ajuntament Govern Notícies de govern i oposició Notícies 2017 Mocions aprovades al plenari d'avui, 17 de febrer

Mocions aprovades al plenari d'avui, 17 de febrer

A la reunió del Consell Plenari s'hi han votat nou mocions
Mocions aprovades al plenari d'avui, 17 de febrer Moment del plenari d'avui. Fotografia: Twitter de l'Ajuntament
17/02/2017

Avui, divendres, 17 de febrer, ha tingut lloc la darrera sessió ordinària del Consell Plenari. Podeu consultar l'ordre del dia a la seu electrònica.

S'hi han presentat nou mocions dels diversos grups del consistori.

Punts de l'ordre del dia aprovats

Contractació

Punt 3.1.2. S'aprova la pròrroga del contracte del manteniment integral dels edificis i dependències municipals per 12 vots a favor (UDC, PP, PSC), 5 en contra (CUP, ERC) i 7 abstencions (ICV, CiU, C'S).

3.1.3. S'aprova el Projecte Refós de l'Anella Mediterrània dels Jocs Mediterranis del 2018 per 21 vots a favor (UDC, CiU, PP, ERC, C'S, PSC) i 3 en contra (ICV, CUP).

3.1.4. S'aproven, per unanimitat, els projectes de renovació del clavegueram del carrer Major de Monnars i dels carrers del centre de Tarragona.

Relació amb empreses municipals

3.4.1. S'aprova inicialment l'Ordenança reguladora de la venda no sedentària al municipi de Tarragona.

3.4.2. Resoldre al·legacions presentades i aprovar definitivament l'Ordenança del servei de transport urbà de Tarragona.

Territori

4.2.1. S'aprova inicialment l'avantprojecte de modificació de l'Ordenança municipal d'instal·lacions i activitats publicitàries.

Cultura

Punt 4.1.1. S'aprova incoar l'expedient per tal que s'atorgui el títol del Fill Adoptiu de la Ciutat a César Pastor Díez i designar-ne un instructor i un secretari.

Expedients fora de l'ordre del dia

FOD 1. S'aprova el 7è expedient modificatiu de crèdit del pressupost municipal vigent per 20 vots a favor (UDC, ICV, CiU, PP, ERC, C'S, PSC) i 2 vots en contra (CUP).

FOD 2. S'aprova la relació 1/2017 corresponent a les despeses de l'exercici 2016 i anteriors per 15 vots a favor (UDC, CiU, PP, C'S, PSC), 3 vots en contra (ICV, CUP) i 3 abstencions (ERC)

FOD 3.

15 vots a favor (UDC, ICV, CiU, PP, C'S, PSC), 2 vots en contra (CUP) i 3 abstencions

Podeu consultar el text íntegre dels punt de l'ordre del dia aprovats a la seu electrònica.

Mocions dels grups municipals aprovades

Moció presentada pel Grup Municipal de CiU de suport al comerç local. Podeu accedir al contingut de la moció en aquest enllaç.

• Resultat:  12 vots a favor (ICV, CUP, CiU, ERC, C'S, 10 vots en contra (UDC, PP, PSC) i 1 abstenció (per absència del conseller Villamayor del PSC al moment de la votació)

Moció presentada pel Grup Municipal d'ERC-MES-MDC per a l'elaboració d'un cens d'habitatges buits a Tarragona. Podeu accedir al contingut de la moció en aquest enllaç.

• Resultat: 12 vots a favor (ICV, CUP, CiU, ERC, C'S), 11 vots en contra (UDC, PP, PSC)

Moció presentada pel Grup Municipal d'ERC-MES-MDC pels beneficis fiscals en l'IBI de les autopistes de peatge. Podeu accedir al contingut de la moció en aquest enllaç.

• Resultat: Unanimitat de tots els grups municipals del consistori.

Mocions dels grups municipals desestimades

Moció que presenta el Grup Municipal d'ICV - EUiA d'Adhesió al Manifest del Pacte Nacional pel Referèndum. Podeu accedir al contingut de la moció en aquest enllaç.

• Resultat: 9 vots a favor (UDC, ICV, CUP, CiU, ERC), 13 en contra (PP, C'S, PSC)

Moció presentada pel Grup Municipal de la CUP per impulsar la participació ciutadana al consells plenaris. Podeu accedir al contingut de la moció en aquest enllaç.

• Resultat: 8 vots a favor (UDC, ICV, CUP, CiU, ERC), 9 en contra (UDC, PP, PSC) i 4 abstencions (C'S)

Moció presentada pel Grup Municipal de C'S per a l'autobús de la cultura. Podeu accedir al contingut de la moció en aquest enllaç.

• Resultat: 8 vots a favor (CUP, CiU, C'S) i 16 vots en contra (UDC, ICV, PP, ERC, PSC)

Moció presentada pel Grup Municipal de la CUP per revisar el Pla Local d'habitatge i iniciar la redacció d'un nou. Podeu accedir al contingut de la moció en aquest enllaç.

• Resultat: 6 vots a favor (ICV, CUP, ERC), 12 vots en contra (UDC, PP, PSC) i 5 abstencions (CiU, C'S)

Moció presentada pel Grup Municipal de C'S pel tiquet express en aparcaments regulats. Podeu accedir al contingut de la moció en aquest enllaç.

• Resultat: 14 vots en contra (UDC, CUP, PP, PSC), 9 a favor (CiU, ERC, C'S) i 1 abstenció (ICV)

Moció presentada pel Grup Municipal de la CUP pels comptadors telegestionables. Podeu accedir al contingut de la moció en aquest enllaç.

• Resultat: 12 vots en contra (UDC, PP, PSC), 8 a favor (ICV, CUP, CiU, ERC) i 4 abstencions (C'S)