Esteu aquí: Inici L'Ajuntament Govern Notícies de govern i oposició Notícies 2018 Ballesteros participa a Madrid en una reunió d'alcaldes per millorar el finançament dels municipis

El Ministeri d'Hisenda es compromet a alliberar per a noves inversions els 5.000 milions de superàvit
Ballesteros participa a Madrid en una reunió d'alcaldes per millorar el finançament dels municipis A la imatge, d’esquerra a dreta, l’alcalde Josep Fèlix Ballesteros; Abel Caballero, president de la FEMP i alcalde de Vigo i Javier Rodríguez, alcalde d’Alcalá de Henares.
27/02/2018

L'alcalde, Josep Fèlix Ballesteros, ha participat aquest matí en la reunió organitzada per la Federación Española de Municipios i Provincias (FEMP) on s'ha anunciat que el Ministeri d'Hisenda i Funció Pública s'ha compromès a facilitar que els ajuntaments puguin utilitzar els 5.000 milions de superàvit que han generat i destinar-los a inversions.

La trobada ha estat encapçalada pel president de la FEMP i alcalde de Vigo, Abel Caballero, i hi han assistit el president de l'FMC i alcalde de Pineda de Mar, Xavier Amor; l'alcaldessa de Madrid, Manuela Carmena; l'alcalde d'Alcalà d'Henares, Javier Rodríguez i 300 càrrecs electes locals.

Amb aquest acord, el govern central es compromet a elaborar en dues setmanes una normativa que faci possible que els ajuntaments disposin de 5.000 milions per a inversions durant els exercicis de 2018 i 2019.