Esteu aquí: Inici L'Ajuntament Govern Notícies de govern i oposició Notícies 2018 El Consell Plenari es reunirà divendres 16 de març de 2018

El Consell Plenari es reunirà divendres 16 de març de 2018

La sessió ordinària començarà a les 9.10 h
El Consell Plenari es reunirà divendres 16 de març de 2018 Plenari de l'Ajuntament de Tarragona. Desembre de 2015. Foto: Mireia Solé.
14/03/2018

Ja es pot consultar en aquest enllaç a la seu electrònica l'ordre del dia del Consell Plenari que tindrà lloc el proper 16 de març a les 9.10 h.

Podeu seguir el plenari en directe a Tarragona Ràdio (96.7 FM) i per Internet en aquest enllaç. També es retransmetrà per Twitter amb l'etiqueta #pletgn.

Mocions presentades

6.1 Moció presentada pel Grup Municipal d’UpA per tal que els càrrecs electes de l’Ajuntament de Tarragona no facin promoció directa i pública de cap beguda que contingui alcohol.

6.2 Moció presentada pel Grup Municipal de la CUP en defensa de la llibertat d’expressió i artística i per la llibertat de Pablo Hasél i Valtònyc.

6.3 Moció presentada pel Grup Municipal del PDeCAT per la creació de les taules d’entitats i la recuperació de la figura del regidor/a de barri.

6.4 Moció presentada pel Grup Municipal de C’s de mesures urgents contra l’ocupació il·legal de vivendes.

6.5 Moció presentada pel Grup Municipal d’ERC-MES-MDC per l’increment de freqüències ferroviàries entre Tarragona i Barcelona, aprofitant l’alliberament de catorze solcs en cada sentit.

6.6 Moció presentada pel Grup Municipal de la CUP per a l’estudi de la municipalització dels serveis més feminitzats.

6.7 Moció presentada pel Grup Municipal del PDeCAT perquè el Passeig Marítim Rafael Casanova compti amb un circuit inclusiu.

6.8 Moció presentada pel Grup Municipal d’ERC-MES-MDC per a retre homenatge a la memòria de Guillem Agulló i Salvador.

6.9 Moció presentada pel Grup Municipal de la CUP per tal de facilitar que les entitats tarragonines gaudeixin d’espais propis.

6.10 Moció presentada pel Grup Municipal d’ERC-MES-MDC per a la instal·lació de dos parcs infantils inclusius al centre de Tarragona.