Esteu aquí: Inici L'Ajuntament Govern Notícies de govern i oposició Notícies 2018 El Consell Plenari es reunirà divendres 20 d'abril de 2018

El Consell Plenari es reunirà divendres 20 d'abril de 2018

La sessió ordinària començarà a les 9 h
El Consell Plenari es reunirà divendres 20 d'abril de 2018 Plenari de l'Ajuntament de Tarragona. Desembre de 2015. Foto: Mireia Solé.
18/04/2018

Ja es pot consultar en aquest enllaç a la seu electrònica l'ordre del dia del Consell Plenari que tindrà lloc el proper 20 d'abril a les 9 h.

Podeu seguir el plenari en directe a Tarragona Ràdio (96.7 FM) i per Internet en aquest enllaç. També es retransmetrà per Twitter amb l'etiqueta #pletgn.

Mocions presentades

7.1 Moció presentada per la consellera no adscrita i pel Grup Municipal d’ICVE-EUiA per a la protecció, conservació i proliferació de les abelles a Tarragona.

7.2 Moció presentada pel Grup Municipal d’UpA per tal de disposar de columnes publicitàries a la ciutat de Tarragona.

7.3 Moció presentada pel Grup Municipal d’ICV-EUiA per la ratificació del conveni 189 de l’OIT sobre les persones treballadores de la llar.

7.4 Moció presentada pel Grup Municipal de la CUP per tal de millorar la seguretat de la mobilitat a les escoles.

7.5 Moció presentada pel Grup Municipal del PDeCAT per la creació de la policia de barri.

7.6 Moció presentada pel Grup Municipal de C’s per a la celebració d’activitats en el marc de l’Any Europeu del Patrimoni Cultural 2018.

7.7 Moció presentada pel Grup Municipal d’ERC-MES-MDC per a la instal.lació de llambordins o plaques stolpersteine (pedres per ensopegar) en record a les persones de Tarragona deportades als camps de concentració nazis.

7.8 Moció presentada pels Grups Municipals d’ICV-EUiA i PSC en suport a Proactiva Open Arms elaborada pel Fons Català de Cooperació al Desenvolupament.

7.9 Moció presentada pels Grups Municipals d’ERC-MES-MDC i la CUP en suport de Proactiva Open Arms i les altres ONG que treballen en el rescat i salvament al Mediterrani.

7.10 Moció presentada pels Grups Municipals d’UpA i ICV-EUiA contra l’empresonament dels representants polítics i dels dirigents civils independentistes i per instar a superar el bloqueig institucional.

7.11 Moció presentada pels Grups Municipals d’ERC-MES-MDC, PDeCAT i la CUP per a l’alliberament dels presos polítics, el retorn dels exiliats i la denúncia de la deriva antidemocràtica i autoritària de l’Estat espanyol.

7.12 Moció presentada pel Grup Municipal de C’s per a la recuperació del projecte del vial de connexió entre Sant Ramon i l’estació del Camp de Tarragona.

7.13 Moció presentada pel Grup Municipal d’ERC-MES-MDC per a la implementació d’una xarxa d’agents cívics de proximitat al centre, ponent, nord i llevant de Tarragona.

7.14 Moció presentada pel Grup Municipal de C’s per donar suport a la festa de Sant Jordi com a Patrimoni Cultural Immaterial de la Humanitat.