Tarragona

Esteu aquí: Inici L'Ajuntament Govern Notícies de govern i oposició Notícies 2018 S'han retirat les mocions presentades al Consell Plenari convocat per a demà, divendres, dia 21

20/12/2018

Un cop celebrada aquest matí la Junta de Portaveus, així com rebudes diferents comunicacions per part dels diversos grups municipals, totes les mocions incorporades a l’ordre del dia del Consell Plenari de demà, divendres, 21 de desembre, han estat retirades per part dels ponents. Així mateix, tampoc s’elevaran a plenari les mocions que havien de ser tractades fora de l’ordre del dia del Consell Plenari, prèvia declaració de la urgència.

arxivat sota: