Esteu aquí: Inici L'Ajuntament Govern Notícies de govern i oposició Notícies 2018 Visita institucional de la ministra d'Indústria, Comerç i Turisme, Reyes Maroto, a l'Ajuntament de Tarragona

Visita institucional de la ministra d'Indústria, Comerç i Turisme, Reyes Maroto, a l'Ajuntament de Tarragona La ministra, Reyes Maroto, amb la reproducció de la Nina d'Ivori entregada de mans de l'alcalde de Tarragona, Josep Fèlix Ballesteros. Foto: Mauri.
26/07/2018

L'alcalde, Josep Fèlix Ballesteros, va rebre ahir, dimecres a la tarda, la visita institucional a l'Ajuntament de Tarragona de la ministra d'Indústria, Comerç i Turisme del Govern d'Espanya, Reyes Maroto.

La ministra ha signat el Llibre d'Honor del consistori i ha rebut una reproducció de la Nina d'Ivori i de la mascota dels Jocs Mediterranis, Tarracus, de la mà de l'alcalde de la ciutat, Josep Fèlix Ballesteros.