Esteu aquí: Inici L'Ajuntament Govern Notícies de govern i oposició Notícies 2020 L'alcalde i el conseller d'Educació de la Generalitat mantenen una reunió de treball

L’Escola-Institut de l’Arrabassada tindrà una biblioteca per al centre educatiu que, a més, donarà servei als habitants de Llevant
L'alcalde i el conseller d'Educació de la Generalitat mantenen una reunió de treball D'esquerra a dreta, el conseller, Manel Castaño; l'alcalde, Pau Ricomà; el conseller d'Educació de la Generalitat, Josep Bargalló, i la consellera, Cinta Pastó. Foto: Mauri.
29/07/2020

L’alcalde de Tarragona, Pau Ricomà, ha rebut aquest dimecres el conseller d’Educació de la Generalitat de Catalunya, Josep Bargalló, amb qui ha mantingut una reunió de treball a l’Ajuntament a la qual també hi ha assistit el regidor d’Educació, Manel Castaño, i el director dels Serveis Territorials, Jean Marc Segarra.

A la reunió s’han tractat diferents temes, com l’inici del curs escolar el dia 14 de setembre, “si les condicions epidemiològiques es mantenen estables”, la neteja i desinfecció de les escoles en l’actual situació sanitària, les obres de l’escola de l’Arrabassada i l’aprovació la setmana passada per part del govern de la Generalitat de la nova partida pressupostària per a la construcció de  l’Institut en aquesta zona, amb els nous criteris constructius.

En aquest sentit, l’Escola-Institut de l’Arrabassada serà un pol comunitari educatiu, cultural i social, ja que comptarà amb una biblioteca no sols per al centre educatiu, sinó que, a més, també donarà servei a tots els habitants de Llevant. Serà, per tant, una biblioteca oberta a la ciutadania com la resta de biblioteques i en la qual s’hi desenvoluparan activitats culturals, tal com han acordat Ajuntament i Generalitat.

D’altra banda, tant l’alcalde, Pau Ricoma, com el conseller d’Educació de la Generalitat, Josep Bargalló, han valorat positivament la col·laboració i coordinació d’ambdues institucions durant la pandèmia.