Esteu aquí: Inici L'Ajuntament Govern Notícies de govern i oposició Notícies 2020 L'EMT es personarà com a acusació particular en el procés judicial contra l'exgerent de l'empresa

El cas investiga el presumpte delicte derivat de l'ús indegut de la targeta de crèdit de la companyia pública
L'EMT es personarà com a acusació particular en el procés judicial contra l'exgerent de l'empresa Interior d'un autobús de l'EMT. Foto: Isaias Mena.
26/05/2020

El president de l’Empresa Municipal de Transports de Tarragona (EMT), Jordi Fortuny, comunicarà al consell d’administració que se celebrarà dijous que l’EMT es personarà com a acusació particular en el procés contra l’exgerent de l’empresa, Mario Cortés, pel presumpte delicte derivat de l’ús indegut de la targeta de crèdit de l’empresa pública.

Aquesta decisió es pren després que hagi arribat una interlocutòria d’obertura de judici oral. “Davant les evidències d’un presumpte delicte ens personarem com a damnificats, tot respectant el dret a la defensa a qui està implicat”, argumenta el president de l’EMT.