Esteu aquí: Inici L'Ajuntament Govern Notícies de govern i oposició Notícies 2020 Ple extraordinari demà per possibilitar el vot no presencial dels consellers

Ple extraordinari demà per possibilitar el vot no presencial dels consellers

En acabar, l'alcalde farà una roda de premsa que es podrà seguir en directe, igual que el Plenari, per TAC 12, Tarragona Ràdio i el twitter de l'Ajuntament.
Ple extraordinari demà per possibilitar el vot no presencial dels consellers Imatge del Saló de Plens de l'Ajuntament de Tarragona. Foto: Isaïas Mena
15/03/2020

Demà, 16 de març, a les 10 es farà un Ple extraordinari amb un sol punt a l'ordre del dia: aprovar la modificació inicial del ROM (Reglament Orgànic Municipal) per tal de possibilitar el vot no presencial dels consellers i de les conselleres en les sessions del Consell Plenari.

Al finalitzar, l'alcalde farà una roda de premsa que es podrà seguir en directe, igual que el Plenari, per TAC 12, Tarragona Ràdio i el twitter de l'Ajuntament.