Esteu aquí: Inici L'Ajuntament Govern Notícies de govern i oposició

Notícies de govern

L'Ajuntament permet que les terrasses de la Plaça de la Font tanquin una hora més tard per Sant Joan

18/06/2013 - Els establiments s'han compromès a tenir recollides les terrasses a les 23.15 h, per permetre el pas del correfoc i la revetlla.

S'inicien els treballs per a l'elaboració del Pla de Transparència de l'Ajuntament

23/05/2013 - Es crearà un grup de treball per a fer el seguiment del Pla

Els projectes Smart City i Jocs Mediterranis centraran una conferència de l'alcalde a Madrid

27/02/2013 - Tindrà lloc el 7 de març a les 9 del matí a Nuevo Economía Fórum. L'alcalde detallarà els eixos claus que serviran per transformar Tarragona en una smart city.

Ivana Martínez assumirà les àrees de Joventut, Centres Cívics i Espais Públics

05/02/2013 - El passat dia 4 va pendre possessió com a regidora de l’Ajuntament de Tarragona Ivana Martínez Valverde. Amb l’entrada al govern municipal, Ivana Martínez assumirà les àrees de Joventut, Centres Cívics i Espais Públics. Per la seva part, el regidor d’Ensenyament Joan Sanahujes també es farà càrrec de l’àrea de Neteja Pública.

L'Ajuntament de Tarragona constituirà una comissió de seguiment de les terrasses i la gestió de l'espai públic

14/12/2012 - Després de diverses consultes amb diferents sectors implicats, es modificarà l'horari de les terrasses.

Comunicat de l'equip de govern

13/09/2012 - Dins de l’actual política d’austeritat econòmica, l’Ajuntament de Tarragona es veu obligat a reestructurar el model de l’emissora municipal de Tarragona Ràdio.

L'alcalde destaca la importància dels Jocs del 2017 com l'oportunitat de lideratge econòmic i social de la Mediterrània

25/05/2012 - El Cercle d’Economia de Barcelona ha acollit la xerrada de Josep Fèlix Ballesteros “Tarragona: l’oportunitat de la dècada”.

Demà, plenari a les 8.30 h

26/04/2012 - Ja podeu consultar l'ordre del dia de la sessió extraordinària i urgent del plenari, que s'ha convocat per demà divendres, 27 d'abril.

Aquest dilluns, a les 9.30 h, Plenari a l'Ajuntament

19/03/2012 - Us adjuntem l'ordre del dia del Plenari que tindrà lloc aquest dilluns 19 de març al Saló de Plens de l'Ajuntament

Dilluns vinent hi ha sessió extraordinària del plenari

17/02/2012 - El ple tindrà lloc a les 9.35 h. Podeu consultar l'ordre del dia