Esteu aquí: Inici L'Ajuntament Govern Notícies de govern i oposició

Notícies de govern i oposició

Josep Fèlix Ballesteros: ‘Condemno la violència policial de l'1 d'octubre rotundament i sense pal·liatius"

05/10/2017 - L'alcalde explica que es va coordinar “per demanar que aquella actuació de força de la policia no anés a més".

Comunicat del conseller de Cultura, Josep M. Prats

04/10/2017 - El quart tinet d'alcalde dimiteix perquè diu que "no té sentit mantenir un pacte amb qui és incapaç de condemnar la violència".

El Consell Plenari es reunirà dilluns 9 d'octubre

04/10/2017 - La sessió ordinària començarà a les 9.05 hores

Reunió de les ciutats seus dels Jocs Mediterranis Tarragona 2018

28/09/2017 - s’ha repassat l’estat de les obres a cadascuna de les localitats i s’ha informat de les signatures dels convenis amb el Consejo Superior de Deportes.

Comunicat de premsa: decisió de la Junta de Portaveus

18/08/2017 - Se suspenen tots els actes de Sant Magí 2017

Tres minuts de silenci demà 18 d'agost, a les 12 h

17/08/2017 - L'Ajuntament convoca una concentració pública a la plaça de la Font com a rebuig a l'atemptat terrorista de Barcelona i com a mostra de condol a les víctimes.

L'alcalde de Tarragona, Josep Fèlix Ballesteros, condemna enèrgicament l'atemptat de Barcelona

17/08/2017 - Ballesteros vol expressar la solidaritat de l'Ajuntament i del conjunt de Tarragona envers la ciutat de Barcelona i la seva alcaldessa i ofereix la màxima disponibilitat per col·laborar i contribuir en allò que sigui necessari.