Tarragona

El Consell Plenari es reunirà dijous 26 d'octubre

La sessió ordinària començarà a les 9.02 hores

23/10/2017

Comunicat de l'alcalde amb motiu de la transcendència d'aquesta setmana per a Catalunya

Ballesteros demana al Govern de la Generalitat i al president Puigdemont que no faci cap pas irreversible.

17/10/2017

Remodelació del cartipàs municipal

Begoña Floria assumirà la conselleria de Cultura mentre Javier Villamayor sumarà a la coordinació dels Jocs Mediterranis la conselleria de Seguretat Ciutadana, i Josep Acero afegirà Protecció Civil a les seves responsabilitats amb Ocupació del Domini Públic, Mobilitat i Accessibilitat

05/10/2017

Josep Fèlix Ballesteros: ‘Condemno la violència policial de l'1 d'octubre rotundament i sense pal·liatius"

L'alcalde explica que es va coordinar “per demanar que aquella actuació de força de la policia no anés a més".

04/10/2017

Comunicat del conseller de Cultura, Josep M. Prats

El quart tinet d'alcalde dimiteix perquè diu que "no té sentit mantenir un pacte amb qui és incapaç de condemnar la violència".

Segells de reconeixement d’administració oberta Tarragona 2018