Esteu aquí: Inici L'Ajuntament Govern Notícies de govern i oposició Notícies 2019 L’alcalde Ricomà participa a l’acte central de celebració de la Diada Nacional de Catalunya al Camp de Tarragona

L’acte, que ha tingut lloc a Casa Canals, ha comptat amb el president del Parlament, Roger Torrent, com a convidat d’honor
L’alcalde Ricomà participa a l’acte central de celebració de la Diada Nacional de Catalunya al Camp de Tarragona Foto: Mauri
09/09/2019

L'alcalde de Tarragona, Pau Ricomà, va participar la tarda del divendres passat, 6 de setembre, a l'acte central de celebració de la Diada Nacional de Catalunya al Camp de Tarragona, que va tenir lloc a Casa Canals i va ser organitzat conjuntament per l'Ajuntament de Tarragona i la Delegació del Govern.

L'acte va comptar també amb les intervencions del president del Parlament de Catalunya, Roger Torrent, que en va ser el convidat d'honor i l'encarregat de pronunciar la glossa, i del delegat del Govern al Camp de Tarragona, Òscar Peris, a més de la presència de la presidenta de la Diputació de Tarragona, Noemí Llauradó.

En la seva intervenció, que va obrir l'acte, Ricomà va destacar que la Diada "no ha de ser una rememoració recurrent ni nostàlgica de fites històriques, sinó una reafirmació del compromís nacional de llibertat, de democràcia, de convivència, de justícia social i de benestar". L'alcalde també va posar èmfasi en el fet que "a Tarragona, la complexitat social que enriqueix la nació hi és ben present. Com a capital mediterrània, oberta al mar, punt clau en la via Augusta que, traçada pels romans, segueix unint la península amb els pobles cultes de nord, hem estat i som una ciutat d'acollida".

Ricomà va tancar la seva intervenció assegurant que "el nostre és un projecte de convivència. I va afegir: "Un projecte nacional que ha de comptar amb tothom, perquè només comptant amb tothom podrem ser el que volem ser: un sol poble".