Tarragona

Esteu aquí: Inici L'Ajuntament Notícies 2019 La Fundació Mútua Catalana renova el seu compromís amb la cultura de la ciutat

La Fundació Mútua Catalana renova el seu compromís amb la cultura de la ciutat

La Fundació Mútua Catalana renova el seu compromís amb la cultura de la ciutat Foto: Mauri
La Fundació aportarà 20.000 € a l'Ajuntament
09/07/2019

L'alcalde de Tarragona, Pau Ricomà, i el president de la Fundació Privada Mútua Catalana, Pere Jornet, han signat aquest dimarts, 9 de juliol, el conveni de col·laboració pel qual l'entitat donarà suport, un any més, a les activitats culturals de la ciutat.

En concret, aquest any 2019 la Fundació aportarà 20.000 € a l'Ajuntament per contribuir a la programació d'òpera, al Festival Internacional de Dixieland, al Centre d'Art Tarragona, a la programació escènica del Tarragona Estiu i a l'adaptació de les obres de teatre per a espectadors amb discapacitat auditiva o visual.

arxivat sota: