Esteu aquí: Inici L'Ajuntament Govern Notícies de govern i oposició Notícies 2019 L'Ajuntament ha estat distingit amb dos certificats de bona pràctica per part de la Fundació Pi i Sunyer i la FMC

Amb aquests lliuraments es pretén promoure la millora i la innovació en els governs locals
19/02/2019

El passat dia 15, l’alcalde Josep Fèlix Ballesteros va recollir del Banc de Bones Pràctiques (BBP) dos reconeixements per l’Ajuntament de Tarragona: per impulsar la Xarxa de Suport a les Famílies Cuidadores i per la Taula Estratègica Jocs Mediterranis Tarragona 2017.

La Fundació Carles Pi i Sunyer d’estudis autonòmics i locals, amb la col·laboració de la Federació de Municipis de Catalunya, va fer un reconeixement a les iniciatives de 81 municipis que han rebut el certificat de bona pràctica en el període 2014-2018 dins del Banc de Bones Pràctiques.

L’Ajuntament de Tarragona va rebre dos certificats de bones pràctiques que va recollir l’alcalde, Josep Fèlix Ballesteros.

D’una banda, per impulsar des de l’any 2014 la Xarxa de Suport a les Famílies Cuidadores, que pretén enfortir, donar suport i reconèixer a les famílies que cuiden. Es tracta d’un treball transversal pel qual es reuneixen totes les entitats i serveis públics que tenen incidència en la cura de les persones dependents i dels seus familiars, que s’ha tirat endavant coordinat per la conselleria de Serveis a la Persona de l’Ajuntament.  L’altre certificat de bones pràctiques va ser per la Taula Estratègica Jocs Mediterranis Tarragona 2017, una iniciativa de Tarragona Impulsa.

L'acte es va celebrar a Barcelona amb la presència de Xavier Amor, president de la Federació de Municipis de Catalunya i alcalde de Pineda de Mar; Àngel Garcia Fontanet, president de la Fundació Carles Pi i Sunyer d’Estudis Autonòmics i Locals; Roland Ries, alcalde d’Estrasburg, i Xavier Cadoret, vicepresident de la Mesa del Congrés de Poders Locals i Regionals del Consell d’Europa.