Esteu aquí: Inici L'Ajuntament Govern Notícies de govern i oposició Notícies 2019 Llibre de condol per Ana Santos

Llibre de condol per Ana Santos

El funeral tindrà lloc demà dijous, 11 d’abril, a les 18.30 h, al tanatori de la ciutat.
10/04/2019

L’Ajuntament de Tarragona posa a disposició de la ciutadania un llibre de condol perquè tothom pugui manifestar el seu sentiment per la mort, avui dimecres, de la tinenta d’alcalde de Polítiques d’Igualtat i Serveis a la Ciutadania, Ana Santos Gorraiz.

El Llibre de condol estarà ubicat a l’entrada del Palau Municipal, a la plaça de la Font, dijous i divendres, en horari de 9 a 21 h.

L’Ajuntament de Tarragona està preparant un acte de record a la consellera, que tindrà lloc al Saló de Plens del Palau Municipal. Durant les pròximes hores us concretarem el format i els detalls d’aquest acte.