Esteu aquí: Inici L'Ajuntament Govern Notícies de govern i oposició Notícies 2020 El TSJC determina que el tòtem publicitari de Parc Riuclar era il·legal

El TSJC determina que el tòtem publicitari de Parc Riuclar era il·legal

El Tribunal dona la raó a l’Ajuntament de Tarragona, que va denegar la seva legalització, així com l’ordre d’enderroc
10/01/2020

La Secció Tercera de la Sala Contenciosa Administrativa del Tribunal Superior de Justícia de Catalunya (TSJC) ha dictaminat a favor de l’Ajuntament de Tarragona en el recurs d’apel·lació que va interposar contra la sentència del 7 d’agost de 2018 dictada pel Jutjat Contenciós Administratiu núm. 1 de Tarragona, que havia estimat el recurs contenciós interposat per Annunzia Publicidad Exterior SL. El TSJC determina que el tòtem publicitari era il·legal, com sempre havia defensat l’Ajuntament de Tarragona i, per tant, dona la raó en la denegació de la legalització, així com l’ordre d’enderroc del tòtem publicitari situat al barri de Riu Clar. La sentència estima totalment el recurs d'apel·lació interposat.

Contra aquesta sentència no es pot presentar cap recurs de cassació davant el Tribunal Suprem.