Esteu aquí: Inici Seguretat Ciutadana Protecció civil Servei d'assessorament a la ciutadania - IQOXE

Servei d'assessorament a la ciutadania - IQOXE

Heu patit danys a causa de l'explosió que es va produir a IQOXE?

Si és vostre cas, des de l'OMAC us podrem orientar sobre les diverses vies de què disposa la ciutadania per reclamar danys causats arran de l’explosió produïda a l’empresa química IQOXE el passat 14 de gener de 2020 i us acompanyarem en les tramitacions. Si més no, en aquesta pàgina us avancem les diverses vies de reclamació que teniu.
 

Teniu 2 vies per fer les reclamacions:

Persones perjudicades que disposin d'assegurança de danys al seu immoble

Les persones perjudicades hauran de comunicar el sinistre a la seva companyia d’assegurances particular, que en tramitarà la reclamació.

Persones perjudicades que no disposin d'assegurança pròpia o en el cas que la companyia asseguradora particular no presti cobertura pels danys soferts

Les persones perjudicades poden fer una reclamació directament a la companyia asseguradora de l’empresa IQOXE. La persona perjudicada haurà d’acompanyar a la reclamació amb la informació següent:

  • REFERÈNCIA SINISTRE: IQOXE
  • CONCEPTE SINISTRE: (explicació del dany material)
  • TELÈFON
  • COMPANYIA ASSEGURADORA
  • FOTO


Caldrà enviar aquestes dades al correu electrònic barcelona@rtsgrupo.com. També s'ha habilitat un telèfon per resoldre els dubtes que tingueu: 934 309 447 (atenció de 8 hores a 18 hores).
 

Com us podem ajudar?

Des de l’OMAC us atendrem i assessorarem pel que fa a les vies de reclamació existents. En el cas que vulgueu presentar reclamació davant de la companyia asseguradora de l’empresa IQOXE, l’OMAC us pot ajudar obrint expedient individual de cada reclamació i entrant les dades al registre, de manera que, tot seguit, les remetrà al servei d'assessoria jurídica de l'Ajuntament per tal que es formuli la reclamació i l'obertura del sinistre davant de la companyia asseguradora d’IQOXE.

Tingueu present, si més no, que la tramitació posterior de la reclamació i el seguiment de cada sinistre particular serà a compte dels interessats.
 

Recordeu, a més...

Que l'IMSTT ha posat a disposició de la ciutadania la psicòloga de Serveis Socials de Zona Ponent (Centre Immaculada Sastre) per donar suport psicològic individualitzat a les persones que ho precisin. Telèfon: 977 551 361.

Que el Departament de Territori ha posat a disposició de la ciutadania un telèfon d’urgències per comprovar els danys estructurals que poguessin haver-se ocasionat arran dels danys ocasionats per l’explosió i que puguin presentar problemes de seguretat. Telèfons: 977 296 141 / 977 296 100.


 

 

Segells de reconeixement d'administració oberta