Familia professional: Comerç i màrqueting
Àrea professional: Màrqueting i Relacions públiques
GRUP AF: COMM122 GRUP AMPLIAT: 2018 CODI FAMÍLIA: COM
CODI ÀREA: COMM ICENTIFICADOR: FC01_COMM122_201 8
Total hores curs: 50 h – 20 sessions de dimarts i dijous de 9.30 a 12.00 hores
- Inici: dimarts 3 de maig
- Finalització: dijous 7 de juliol
- Total hores presencials: 15 h - Aula Informàtica de Tarragona Impulsa
- 3, 5 i 26 de maig de 9.30 a 12 h
- 9 i 30 de juny de 9.30 a 12 h
- 7 de juliol de 9.30 a 12 h
- Total hores aula virtual: 35 h
- 10, 12, 17,19, 24 i 31 de maig de 9.30 a 12 h
- 2, 7, 14, 16, 21, 23 i 28 de juny de 9.30 a 12 h
- 5 de juliol de 9.30 a 12 h
Objectius generals:
Aprendre a mesurar resultats de Màrqueting Digital: accions en xarxes socials, SEO, SEM, mail Màrqueting. Aprendre a fixar i aconseguir objectius SMART en Màrqueting Digital. Entendre el valor de les KPI i la seva aplicació en projectes digitals.
Objectius específics:
- Conèixer i saber aplicar les eines d'analítica web.
- Entendre la importància de les mètriques per a l'èxit en entorns digitals.
- Entendre com funciona un projecte web i treure-li partit.
- Fixar els objectius d'un projecte online i portar-ne un seguiment.
- Gestionar el nostre blog, web, anuncis i xarxes socials de manera més eficient.
- Aprendre a analitzar i buscar casos d'èxit online, analitzar altres projectes online i el seu posterior impacte.
- Aprendre a crear i aplicar un Pla de Màrqueting Digital mitjançant tècniques d'Analítica Web.
Continguts:
1. Fixar els objectius d'un projecte online: acquisition, engagement, conversion, loyalty
2. Sense analítica estem cecs
3. El mètode Lean: Fail fast, fail cheap.
4. El Pla de Màrqueting Digital
- 4.1. Auditoria
- 4.2. Estudi de la competència
- 4.3. Anàlisi DAFO
- 4.4. Anàlisi de l'Audiència
- 4.5. Fixar Objectius: SMART goals i KPI
- 4.6. Tècniques de Màrqueting Digital a curt, mitjà i llarg termini
- 4.7. Fixar un calendari d'implementació
- 4.8. Fixar un pressupost
- 4.9. Avaluar el Pla de Màrqueting Digital
5. Analítica Web aplicada a Xarxes Socials.
6. Analítica Web aplicada a Botigues Virtuals
7. Analítica Web aplicada a projectes SEO
8. Eines per analitzar: connectar Wordpress amb Google Analytics i Webmasters, connectar Wordpress amb MailChimp / Hootsuite / Facebook Insights / Twitter Analytics / Instagram Analytics / LinkedIn
Aquesta actuació està impulsada i subvencionada pel Consorci per a la Formació Contínua de Catalunya i finançada pel Fons Social Europeu com a part de la resposta de la Unió Europea a la pandèmia de COVID-19