Esteu aquí: Inici Tarragona Impulsa Formació Cursos de formació Analítica Web i pla de màrqueting digital

Analítica Web i pla de màrqueting digital

Familia professional: Comerç i màrqueting

Àrea professional: Màrqueting i Relacions públiques

GRUP AF: COMM122 GRUP AMPLIAT: 2018 CODI FAMÍLIA: COM

CODI ÀREA: COMM ICENTIFICADOR: FC01_COMM122_201 8

Total hores curs: 50 h –  20 sessions de dimarts i dijous de 9.30 a 12.00 hores

  • Inici: dimarts 3 de maig
  • Finalització: dijous 7 de juliol
  • Total hores presencials: 15 h - Aula Informàtica de Tarragona Impulsa
    • 3, 5 i 26 de maig de  9.30 a 12 h
    • 9 i 30 de juny  de 9.30 a 12 h
    • 7 de juliol  de 9.30 a 12 h
  • Total hores aula virtual: 35 h
    • 10, 12, 17,19, 24 i 31 de maig de 9.30 a 12 h
    • 2, 7, 14, 16, 21, 23 i 28 de juny de  9.30 a 12 h
    • 5 de juliol de  9.30 a 12 h

Objectius generals:  
Aprendre a mesurar resultats de Màrqueting Digital: accions en xarxes socials, SEO, SEM, mail Màrqueting. Aprendre a fixar i aconseguir objectius SMART en Màrqueting Digital. Entendre el valor de les KPI i la seva aplicació en projectes digitals.

Objectius específics:

  • Conèixer i saber aplicar les eines d'analítica web.
  • Entendre la importància de les mètriques per a l'èxit en entorns digitals.
  • Entendre com funciona un projecte web i treure-li partit.
  • Fixar els objectius d'un projecte online i portar-ne un seguiment.
  • Gestionar el nostre blog, web, anuncis i xarxes socials de manera més eficient.
  • Aprendre a analitzar i buscar casos d'èxit online, analitzar altres projectes online i el seu posterior impacte.
  • Aprendre a crear i aplicar un Pla de Màrqueting Digital mitjançant tècniques d'Analítica Web.

Continguts:

1. Fixar els objectius d'un projecte online: acquisition, engagement, conversion, loyalty
2. Sense analítica estem cecs  
3. El mètode Lean: Fail fast, fail cheap.  
4. El Pla de Màrqueting Digital 

  • 4.1. Auditoria
  • 4.2. Estudi de la competència
  • 4.3. Anàlisi DAFO
  • 4.4. Anàlisi de l'Audiència
  • 4.5. Fixar Objectius: SMART goals i KPI
  • 4.6. Tècniques de Màrqueting Digital a curt, mitjà i llarg termini
  • 4.7. Fixar un calendari d'implementació
  • 4.8. Fixar un pressupost
  • 4.9. Avaluar el Pla de Màrqueting Digital

5. Analítica Web aplicada a Xarxes Socials.
6. Analítica Web aplicada a Botigues Virtuals
7. Analítica Web aplicada a projectes SEO
8. Eines per analitzar: connectar Wordpress amb Google Analytics i Webmasters, connectar Wordpress amb MailChimp / Hootsuite / Facebook Insights / Twitter Analytics  /  Instagram Analytics / LinkedIn

Aquesta actuació està impulsada i subvencionada pel Consorci per a la Formació Contínua de Catalunya i finançada pel Fons Social Europeu com a part de la resposta de la Unió Europea a la pandèmia de COVID-19

 

Segells de reconeixement d'administració oberta