Familia professional: Comerç i màrqueting
Àrea professional: Màrqueting i Relacions públiques
GRUP AF: COMM103 GRUP AMPLIAT: 2016 CODI FAMÍLIA: COM
CODI ÀREA: COMM ICENTIFICADOR: FC01_COMM103_201 6
Total hores curs: 45 h – 22 sessions de dimarts i dijous de 15 a 17 h
- Inici: dimarts 10 de maig
- Finalització: dijous 21 de juliol
- Total hores presencials: 15 h - Aula Seffed de Tarragona Impulsa
- 10 de maig de 15 a 17.30 h
- 12 de maig de 15 a 17 h
- 2, 16, 30 de juny de 15 a 17 h
- 7 i 21 de juliol de 15 a 17 h
- Total hores aula virtual: 30 h
- 17, 19, 24, 26 i 31 de maig de 15 a 17 h
- 7, 9, 14, 21, 23 i 28 de juny de 15 a 17 h
- 5, 12, 14 i 19 de juliol de 15 a 17 h
Objectiu:
Presentar les formes de comercialització electrònica, dominant els paràmetres per a la venda en Internet, i valorar la incidència que té el comerç electrònic per a l'economia global i el desenvolupament empresarial
Continguts:
1. La botiga on-line
- 1.1. Què és l’ecommerce?
- 1.2. Avantatges i inconvenients del comerç electrònic
- 1.3. Botigues virtuals, tipus de comerç B2B, B2C I B2B2C
2. Eines per crear una botiga en línia
- 2.1. Etapes prèvies a la creació de la botiga virtual; estructura.
- 2.2. Posada en marxa d’una botiga virtual.
- 2.3. Normativa sobre protecció de dades i comerç electrònic .
3. Publicitat i màrqueting on–line
- 3.1. Catàlegs en línia 3.2. Publicitat de la botiga virtual
- 3.3. Pla de màrqueting on-line 3.4. Xarxes socials a la botiga on-line
- 3.5. Tècniques de fidelització
4. Logística
- 4.1. Procés de compres
- 4.2. Gestió de comandes 4.3. Sistema de pagament
- 4.4. Distribució : Enviaments de mercaderia
5. Atenció al client
Aquesta actuació està impulsada i subvencionada pel Consorci per a la Formació Contínua de Catalunya i finançada pel Fons Social Europeu com a part de la resposta de la Unió Europea a la pandèmia de COVID-19.