Família professional: Comerç i màrqueting
Àrea professional: Màrqueting i Relacions públiques
GRUP AF: COMM130 GRUP AMPLIAT: 2018 HORES: 40 CODI FAMÍLIA: COM CODI ÀREA: COMM ICENTIFICADOR: FC01_COMM130_201 8
Objectiu general:
Identificar les principals eines de gestió de xarxes socials en les empreses.
Objectius específics:
Identificar les principals xarxes socials en les empreses.
- Identificar els diferents tipus de relacions professionals que es poden desenvolupar a través d'internet.
- Reconèixer la importància de crear una marca personal que possibiliti i fomenti les relacions socials entre empreses.
- Identificar els diferents mecanismes de màrqueting que es poden utilitzar per potenciar les relacions comercials.
- Compendre les transformacions generades per les noves tecnologies en l'àmbit empresarial. Conèixer les eines web 2.0 que permeten realitzar una campanya de màrqueting on-line i adaptar-les al nostre model de negoci.
Continguts:
1. Branding: Imatge de marca VS imatge personal
- 1.1. La identitat visual corporativa:
- 1.2. definició, característiques i tipologies
- 1.3. Elements bàsics de la marca
2. El màrqueting digital
2.1. El Pla de Màrqueting Digital
2.2. Definició d’objectius. SMART Goals
2.3. Fases: Acquisition, Engagement, Conversion i Fidelity
2.4. Tècniques de Màrqueting Digital
- 2.4.1. SEO i SEM
- 2.4.2. Mail Màrqueting
- 2.4.3. Analítica Web
- 2.4.4. Xarxes Socials
3. Foment de les relacions empresarials a través de les xarxes socials
3.1. Importància de la connexió amb els clients, usuaris a través de les xarxes en:
- 3.1.1. La visualització de l’empresa
- 3.1.2. La generació d’oportunitats de negoci
- 3.1.3. El foment de la participació de l’empresari
3.1.4. L'augment de la competitivitat empresarial
3.2. Determinació de l'estratègia/es en les relacions empresarials a través de les xarxes socials:
- 3.2.1. Servei de missatgeria instantània
- 3.2.2. Telefonia per Internet
- 3.2.3. Xarxes socials: digitals i professionals.
- 3.2.4. Weblogs, blogs o bitàcoles.
- 3.2.5. Xarxes socials per a empreses.
- 3.2.6. Comunitats de marca
Aquesta actuació està impulsada i subvencionada pel Consorci per a la Formació Contínua de Catalunya i finançada pel Fons Social Europeu com a part de la resposta de la Unió Europea a la pandèmia de COVID-19.