Esteu aquí: Inici Tarragona Impulsa Formació Cursos de formació Promoció i negoci a través de les xarxes socials

Promoció i negoci a través de les xarxes socials

Família professional: Comerç i màrqueting

Àrea professional: Màrqueting i Relacions públiques

GRUP AF: COMM130 GRUP AMPLIAT: 2018 HORES: 40 CODI FAMÍLIA: COM CODI ÀREA: COMM ICENTIFICADOR: FC01_COMM130_201 8

Objectiu general:  
 Identificar les principals eines de gestió de  xarxes socials en  les empreses.

Objectius específics:
 Identificar les principals xarxes socials en les empreses.

  1. Identificar els diferents tipus de relacions professionals que es poden desenvolupar a través d'internet.
  2. Reconèixer la importància de crear una marca personal que possibiliti i fomenti les relacions  socials entre empreses. 
  3. Identificar els diferents mecanismes de màrqueting que es poden utilitzar per potenciar les relacions comercials.
  4. Compendre les transformacions generades per les noves tecnologies en l'àmbit empresarial.    Conèixer les eines web 2.0 que permeten realitzar una campanya de màrqueting on-line i adaptar-les  al nostre model de negoci.

Continguts:

1. Branding: Imatge de marca VS imatge personal

  • 1.1. La identitat visual corporativa:
  • 1.2. definició, característiques i tipologies
  • 1.3. Elements bàsics de la marca

2. El màrqueting digital

2.1. El Pla de Màrqueting Digital

2.2. Definició d’objectius. SMART Goals

2.3. Fases: Acquisition, Engagement, Conversion i Fidelity

2.4. Tècniques de Màrqueting Digital

  • 2.4.1. SEO i SEM
  • 2.4.2. Mail Màrqueting
  • 2.4.3. Analítica Web
  • 2.4.4. Xarxes Socials

3. Foment de les relacions empresarials a través de les xarxes socials

3.1. Importància de la connexió amb els clients, usuaris a través de les xarxes en:

  • 3.1.1. La visualització de l’empresa
  • 3.1.2. La generació d’oportunitats de negoci
  • 3.1.3. El foment de la participació de l’empresari
    3.1.4. L'augment de la competitivitat empresarial

3.2. Determinació de l'estratègia/es en les relacions empresarials a través de les xarxes socials:

  • 3.2.1. Servei de missatgeria instantània
  • 3.2.2. Telefonia per Internet
  • 3.2.3. Xarxes socials: digitals i professionals.
  • 3.2.4. Weblogs, blogs o bitàcoles.
  • 3.2.5. Xarxes socials per a empreses.
  • 3.2.6. Comunitats de marca

Aquesta actuació està impulsada i subvencionada pel Consorci per a la Formació Contínua de Catalunya i finançada pel Fons Social Europeu com a part de la resposta de la Unió Europea a la pandèmia de COVID-19.

Segells de reconeixement d'administració oberta