El centre comercial Parc Central, patrocinador habitual de les festes de Tarragona, patrocina el Carnaval 2026 i també organitza l’esdeveniment ‘Dog d’Or – Disfressa Canina del Carnaval’.
Aquest particular concurs de disfresses ha estat una de les principals novetats de la programació de Carnaval d’enguany i es va celebrar a les instal·lacions del Parc Central el dissabte 7 de febrer amb gran èxit de públic.
El passat 11 de febrer, la regidora de Cultura, Sandra Ramos, va rebre el gerent del centre comercial Parc Central, Francisco Lambea per la signatura del conveni de patrocini.
El centre comercial, patrocinador habitual de les festes de Tarragona, també organitza l’esdeveniment ‘Dog d’Or – Disfressa Canina del Carnaval’
Vegeu-ne més
Organitza el concurs de fotografia a les xarxes socials "El somriure del Carnaval"
Vegeu-ne més
Donen suport a la festa amb el cotxe oficial del Carnaval
Vegeu-ne més
La temàtica sobre Tàrraco i els vestits amb les figures intercanviades, els protagonistes d’aquest Carnaval 2026
Vegeu-ne més