Aquesta és la relació dels guardonats:
Trofeu "Ninot del Carnaval" i organització del Sèquit del Rei Carnestoltes XXXI i durant el Carnaval de l'any 2013, en la qual haurà de lluir una disfressa de nova creació, i serà l'encarregada de dur el Penó de Carnaval en el conjunt de la festa, i el Cremaller Reial durant els actes de l’Enterrament i Crema, a la comparsa: NOU RITME.
Trofeu "Ninot del Carnaval" i organització del Sèquit de la Reina durant el Carnaval 2013 Concubina XIX, lluint una disfressa de nova creació. També portarà el Penó de la Reina del Carnaval en el conjunt de la festa i el Cremaller Reial durant els actes de l’Enterrament i Crema, a la comparsa: COLOURS FANTASY-AVV LA GRANJA.
Premi Honorífic “Comparsa Constant 2012”. La Comissió artística es ratifica en la proposta de la Comissió del Carnaval, a la comparsa Amics de la Part Alta atès que surt al Carnaval des del 1993.
Premi Honorífic “Participació 2012“. La Comissió artística es ratifica en la proposta de la Comissió del Carnaval, a la comparsa APMA Escola de Pràctiques, per aconseguir un total de 250 persones en la Rua del Dissabte.
Premi Honorífic “Anècdota 2012”. a les comparses Colla la Bóta i La Murga Matutina per mantenir viu l’esperit crític del Carnaval i aconseguir-ho d’una manera intel·ligent.
Seguidament es van atorgar els premis a la qualitat, Ex Aequo a les 13 comparses que han obtingut millor puntuació en la Rua de Dissabte, i que intervindran en la Rua de Lluïment del Diumenge del Carnaval 2013. Se’ls va lliurà una distinció acreditativa. Per ordre alfabètic són les següents:
Amics de la Part Alta
ALC La Tàrraco de Luxe
Aquí hi ha marro
Associació Cultural Alma Flamenca
Associació de Veïns L’Albada
Associació de Veïns Riu Clar
Cayo Largo
Col·lectiu de Dones de Sant Salvador
Grup de Dansa i Comparsa Aerodance
Grup de Dansa i Comparsa Disc 45
Residencial Palau – Associació de Veïns Torres Jordi
Som i serem
La Unió
L’alcalde de Tarragona ha visitat aquest dijous l’exposició “40 anys d’història. Carnaval de Tarragona” al Refugi 1, amb del president del Port, Josep M. Cruset
Vegeu-ne mésEl Mercat Central acull la representació dels set capítols, que s’emetran durant set diumenges per xarxes socials i TAC12
Vegeu-ne mésAl documental hi han participat més de 40 persones, que han estat entrevistades, i altres han ofert imatges i vídeos antics
Vegeu-ne mésEl gran públic podrà veure l'audiovisual aquest dissabte per Tac12 i les xarxes socials municipals
Vegeu-ne més