La Xarxa de Centres Cívics promou l'aprenentatge i les habilitats ciclistes entre els infants i joves
Les activitats per aprendre anar en bicicleta i el circuit d'habilitat en bici han començat avui a l'Anella Mediterrània i al Centre Cívic Torreforta. Són dues activitats per fomentar l’ús de la bicicleta i la mobilitat sostenible des de la infància que formen part del projecte CivicCleta i s'inclouen en el programa Tarragona, el Tour a Casa, amb la mirada posada a la sortida de la segona etapa del Tour de França 2026, el 5 de juliol.
Tant avui com demà 31 de març, s'ofereixen els tallers Aprendre a anar en bicicleta i Circuit d’habilitat en bici. El primer s'adreça a infants a partir de 6 anys per tal que puguin iniciar-se en la pràctica ciclista o guanyar autonomia sobre la bicicleta. L’activitat es du a terme a l'Anella Mediterrània de 10 a 11.30 hores. El segon és una proposta dinàmica que permet als participants posar en pràctica les seves habilitats mitjançant un circuit amb obstacles i situacions vinculades a la circulació. Aquesta activitat està adreçada a infants d’entre 6 i 12 anys i es té lloc al Centre Cívic Torreforta de 12.30 a 14 hores.
Per participar-hi, és necessari portar bicicleta i casc, així com fer inscripció prèvia a través del web municipal. En aquest enllaç també es poden consultar la resta d'activitats que tindran lloc en el marc del projecte CivicCleta i el programa Tarragona, el Tour a Casa.
Amb aquestes propostes, l’Ajuntament de Tarragona reafirma el seu compromís amb la promoció d’una mobilitat més sostenible i amb l’educació dels infants en valors com l’autonomia, la seguretat i el respecte per l’espai públic.