Esteu aquí: Inici Neteja i medi ambient Avisos i incidències

Aplicació EPP

L’Ajuntament de Tarragona posa a disposició de la ciutadania l’Epp!, una aplicació web i mòbil creada per agilitzar la notificació d’incidències a la via pública i la sol·licitud de recollida personalitzada de voluminosos.

Amb l’Epp!, la persona que trobi una incidència a la via pública podrà fotografiar-la, geolocalitzar-la, enviar-la a l’Ajuntament i fer un seguiment detallat de la seva resolució, tot rebent informació del departament o departaments que hi estiguin implicats. Els àmbits que cobreix aquest servei són:

  • Neteja viària, contenidors i recollida de residus
  • Platges
  • Terrenys bruts
  • Plagues (Coloms, estornells, rates, paneroles, mosquits, vespes...)
  • Gossos i gats
  • Enllumenat
  • Neteja i manteniment de parcs i jardins, voreres, jardineria
  • Marquesines d’autobusos
  • Clavegueram i fuites d’aigua
  • Olors
  • Senyals de trànsit i semàfors

 

A més a més, la recent actualització de l’app incorpora una nova funcionalitat: la recollida de voluminosos. Les persones que es vulguin desfer d'algun residu o residus de mida gran o que, per les seves característiques, no pugui anar a cap dels contenidors habituals, en podran sol·licitar la recollida personalitzada. Es tracta d’un servei gratuït i es pot gestionar des de l’apartat ‘Serveis’ de l’Epp!

L’aplicació està disponible per a smartphones amb sistema operatiu iOs (a partir de la versió 10.0) i Android (a partir de la versió 4.1).

 

També es pot fer ús d’aquests serveis a través del Telèfon Verd 977 296 222, durant les 24 h del dia, els 365 dies de l’any.

Si es tracta d’incidències sobre el manteniment de l’espai públic, es pot notificar també al telèfon gratuït d’atenció ciutadana 900 200 274, de la Brigada d’Intervenció Ràpida (BIR), disponible les 24 hores del dia, els 365 dies de l’any.

Segells de reconeixement d’administració oberta