Esteu aquí: Inici › Igualtat › Agenda › 2026 › Exposició "Bones Pràctiques del Consell Municipal de Discapacitat"

Exposició "Bones Pràctiques del Consell Municipal de Discapacitat"

Us volem convidar a visitar l'exposició itinerant de bones pràctiques impulsades per entitats del Consell Municipal de la Discapacitat de Tarragona.

Aquesta exposició recull 1 4 bones pràctiques, amb l'objectiu de visibilitzar projectes reals que promouen la inclusió, el suport, l'autonomia i la millora de la qualitat de vida de les persones amb discapacitat o problemes de salut i del seu entorn familiar.

Diferents panells mostren iniciatives diverses que posen al centre les persones, els drets, l'acompanyament i el treball comunitari, i que evidencien el paper fonamental del teixit associatiu del territori.

  • Durada: De l'1 al 14 d'octubre de 2026

Horari de visita

  • De dilluns a divendres, de 9 a 20 h
  • Dissabtes, diumenges i festius, d'11 a 13 h

Més informació sobre aquest esdeveniment…

Exposició "Bones Pràctiques del Consell Municipal de Discapacitat"
Què
Exposicions
Quan
01/10/2026 a 12:00 a
14/10/2026 a 13:00
Localització
Preu
Gratuït
Organitzat per 
Servei Municipal de la Discapacitat
Afegeix a la teva agenda...