Esteu aquí: Inici Govern Obert Comunicació Premsa Convocatòries de premsa Any 2018 Reunió Ajuntament / Generalitat per la gestió del Palau d'Esports Catalunya

Reunió Ajuntament / Generalitat per la gestió del Palau d'Esports Catalunya

Demà divendres, 26 d’octubre, tindrà lloc una reunió entre l’Ajuntament de Tarragona i la Generalitat de Catalunya per parlar de la gestió del Palau d’Esports Catalunya. Per part municipal hi assistiran l’alcalde de Tarragona, Josep Fèlix Ballesteros, i la consellera d’Esports, Elisa Vedrina, entre altres regidors, mentre que per part de la Generalitat hi prendran part el secretari general de l’Esport de la Generalitat de Catalunya, Gerard Figueras; el delegat del Govern a Tarragona, Òscar Peris, i el representant territorial de l’Esport, Joan Plana.

La reunió tindrà lloc a les 9 h al Saló dels Tarragonins i Tarragonines Il·lustres.

Els mitjans interessats poden enregistrar un mut a l’inici de la reunió. Després de la trobada, aproximadament a les 9.40 h, hi haurà una atenció als mitjans de comunicació a peu dret.

26/10/2018 09:00 to 09:40
Afegeix a la teva agenda...